Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 259 z 305
How would you move mount Fuji?
Jak investovat
Metodika účtovania
Outdoor trénink
Škola byznysu
Do důchodu mladý a bohatý
Co máte vědět než začnete podnikat
Podnik a podnikanie
Oceňování akciových trhů
Strategické partnerstvá
Písomnosti v našom živote
Lacná kniha Podnik a podnikanie (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Písomnosti v našom živote (-90%)
dostupné aj ako:
Jak psát obchodní dopisy
Kam se poděly mé peníze?
Zpověď muže, který umí reklamu
Bohatý táta, chudý táta
Neverbální komunikace
Financie malých a stredných podnikov
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.