! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 304
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788080576622
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 80-8057-662-9
  • Dátum vydania: 1. januára 2006
  • Vydavateľstvo : Epos
  • Hmotnosť: 0,49 kg

Marketing služieb

Kolektív autorov

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj v teórii a praxi poskytovania služieb.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.
  • Počet strán: 304
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788080576622
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 80-8057-662-9
  • Dátum vydania: 1. januára 2006
  • Vydavateľstvo : Epos
  • Hmotnosť: 0,49 kg

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj v teórii a praxi poskytovania služieb.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.
menej

book

206 206 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania