Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 262 z 305
Retail-Banking
Mikroekonomie sounáležitosti se společenstvím
dostupné aj ako:
Marketingové postřehy ze zahraničných cest
Váš soused je milionář
Lacná kniha Váš soused je milionář (-90%)
dostupné aj ako:
Ekonómia vzdelávania a tvorba ľudských zdrojov
Pú a management
Ekonomický slovník německo - český
Dilbert a jeho principy
Lacná kniha Pú a management (-70%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Bankovní krize a ekon.transf. (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Dilbert a jeho principy (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Ekonomický slovník německo - český
dostupné aj ako:
Nejen trh
dostupné aj ako:
Lacná kniha Nejen trh
dostupné aj ako:
Jak budovat multilevelmarketing
dostupné aj ako:
High Output Management
Jak začít multilevelmarketing
dostupné aj ako:
Lacná kniha Jak začít multilevelmarketing (-90%)
dostupné aj ako:
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.