Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 266 z 306
Firemní kultura a lidské zdroje
Kapitoly o znalostnej spoločnosti
Řízení změn
Teorie vitality
Obchodní podmínky, obchodní zvyklosti a vykládací pravidla
Dynamika trhu
Niterný Leadership
Mediální monopol
dostupné aj ako:
Finanční matematika pro každého 7. aktualizované vydání
Controlling hotela a reštaurácie
Mikroekonomie
Živnostenský zákon
Dozorčí rada obchodních společností
Ekonomika v prostoru
Šéfem ze dne na den
Společnost s ručením omezeným z účetního a daňového pohledu
Zvýšte svoje finančné IQ
Bohatý otec pre mladých
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.