Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 29 z 306
Hot - Jak uspět v digitálním světě
dostupné aj ako:
Udržateľný rozvoj cestovného ruchu v horských strediskách
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Historické a súčasné premeny manažmentu ľudských zdrojov
Zámožnost všem (audiokniha)
Jsou centrální banky za zenitem své slávy?
Dejte lidem peníze
Management kvality a rizik psychiatrické péče
Pojištění v kostce
Pojištění občanů
Végtelen játék
dostupné aj ako:
Toto je marketing
Daň z pridanej hodnoty
Image a firemní identita, 2., aktualizované a rozšířené vydání
Druhy podílů v kapitálových společnostech
Podnikanie a koronavírus (vzory žiadostí, príklady z praxe, komentár)
Always Day One
Logistika pro obchod a marketing
Rada školy Školská samospráva
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.