Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 31 z 309
Postupy účtovania v jednoduchom účtovníctve - Komentár
Marketingový plán na jednu stránku
Helyes pénzügy
Analýza účtovnej závierky
Podnikové financie, 4., prepracované a doplnené vydanie
Lacná kniha The Passion Economy (-70%)
dostupné aj ako:
A vállalkozás mítosza - Miért sikertelen a legtöbb induló vállalkozás, és mit kell tennünk saját üzletünk érdekében?
Ösztönző állam - hatékonyabb vállalatok
Tények és tévhitek a tőzsdéről, befektetésről
Gazdagodj boldogan!
Először fizess magadnak!
Ekonomie koblihy
Kognitív eszközök elmélete
Daň z príjmov zo závislej činnosti 2020
Manažment portfólia v kolektívnom investovaní
Regiony budoucnosti - spolupráce, bezpečí, efektivita
Sdílená ekonomika tři roky poté
Kapitálová štruktúra podnikateľských subjektov
Od vize k zisku
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.