Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 67 z 309
Na čem dnes záleží
Kapitál
Tajemství spolupráce v týmech
Prosperující podnik v regionálním kontextu
Marketing management
Why Nations Fail
Umenie vojny
dostupné aj ako:
Sebepoznání, sebeřízení a stres, 3. doplněné vydání
Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé
dostupné aj ako:
Jak se nespálit podruhé
Obnova ducha
Podnikateľský mýtus
dostupné aj ako:
Lacná kniha Rychleji, levněji, lépe (-70%)
dostupné aj ako:
Podnikatelé změny
Mikroekonomie bez předchozích znalostí
Etické vztahy v ekonomice
Poistenie rizík malých a stredných podnikov.
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol, 3. doplněné a přepracované
Důvěra a demokracie
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.