Rozbor diel slovenských a svetových autorov s ukážkami.
5,23 € 5,50 €

Vlastivedno-prírodovedný atlas

K tomuto titulu existuje nové vydanie z roku 2006: Vlastivedno-prírodovedný atlasVlastivedno-prírodovedný atlas je nová učebná pomôcka na výučbu vlastivedy, prírodovedy, zemepisu a prírodopisu.
Vypredané
4,07 € 4,28 €

Testy z nemeckého jazyka pre žiakov 9. ročníka základných škôl

Testy poslúžia žiakom 9. ročníka základnej školy na zopakovanie a overenie vedomostí z cudzích jazykov a pomôžu im pripraviť sa na prijímacie skúšky na stredné školy. Testy vychádzajú z učebných osnov 2. stupňa ZŠ. Na konci publikácií sú zaradené správne riešenia.
Vypredané
4,07 € 4,28 €

Päťminútovky zo slovenského jazyka pre 5. a 6. ročník základných škôl

Zbierka rôznych krátkych cvičení a úloh je výbornou doplňujúcou pomôckou k učebniciam slovenského jazyka základných škôl. Vychádza z platných učebných osnov a jednotlivé cvičenia sú zoradené podľa tematických celkov, tak ako sa preberajú v škole. Zbi erka pomôže pri precvičovaní najmä tých gramatických a pravopisných javov, ktoré robia žiakom najväčšie problémy. Jej prínosom sú cvičenia zábavného charakteru a prémiové úlohy pre šikovných žiakov. Obsahuje aj záverečné testy s motivačným charakterom a správne riešenia úloh. Možno s ňou efektívne pracovať v škole i doma.
Vypredané
4,07 € 4,28 €

Zábavné úlohy pre prváčikov Myslenie

Táto knižka, ktorá je zameraná na myslenie, je zo série nazvanej „Zábavné úlohy pre prváčikov“. Táto séria tvorí ucelený kurz prípravy na školskú výuku a zahŕňa precvičovanie základných znalostí a vedomostí, s ktorými by mal každý predškolák vstupovať do prvej triedy. Sériu napísali skúsení odborníci pracujúci s deťmi predškolského veku. Knihy - zošity pre predškolákov a prvákov - pomôžu rozvíjať pozornosť, pamäť, myslenie či vyjadrovacie schopnosti dieťaťa, urýchlia vytváranie matematických predstáv a návykov písania. Dieťa sa tak v prvej triede stane sebavedomejšie a sústredenejšie.
Vypredané
4,66 € 4,90 €

Zábavné úlohy pre prváčikov Pozornosť a pamäť

Táto knižka, ktorá je zameraná na pozornosť a pamäť, je zo série nazvanej „Zábavné úlohy pre prváčikov“. Táto séria tvorí ucelený kurz prípravy na školskú výuku a zahŕňa precvičovanie základných znalostí a vedomostí, s ktorými by mal každý predškolák vstupovať do prvej triedy. Sériu napísali skúsení odborníci pracujúci s deťmi predškolského veku. Knihy - zošity pre predškolákov a prvákov - pomôžu rozvíjať pozornosť, pamäť, myslenie či vyjadrovacie schopnosti dieťaťa, urýchlia vytváranie matematických predstáv a návykov písania. Dieťa sa tak v prvej triede stane sebavedomejšie a sústredenejšie.
Vypredané
4,66 € 4,90 €

Zábavné úlohy pre prváčikov Testy

Vypredané
4,66 € 4,90 €

Zábavné úlohy pre prváčikov Písanie

Táto knižka, ktorá je zameraná na písanie, je zo série nazvanej „Zábavné úlohy pre prváčikov“. Táto séria tvorí ucelený kurz prípravy na školskú výuku a zahŕňa precvičovanie základných znalostí a vedomostí, s ktorými by mal každý predškolák vstupovať do prvej triedy. Sériu napísali skúsení odborníci pracujúci s deťmi predškolského veku. Knihy - zošity pre predškolákov a prvákov - pomôžu rozvíjať pozornosť, pamäť, myslenie či vyjadrovacie schopnosti dieťaťa, urýchlia vytváranie matematických predstáv a návykov písania. Dieťa sa tak v prvej triede stane sebavedomejšie a sústredenejšie.
Vypredané
4,66 € 4,90 €

Etická výchova pre 1 ročník ZŠ Pracovné listy 1

Schválilo Ministerstvo školstva SR ako pracovné listy pre žiakov 1. ročníka základných škôl
Vypredané
2,72 € 2,86 €

Všeobecný přehled Příprava k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia

Chcete studovat na osmiletém gymnáziu? Připravte se na přijímací zkoušky s touto příručkou, která obsahuje všechny typy otázek z všeobecného přehledu. Její uspořádání vám umožní efektivně se soustředit na ty oblasti, ve kterých se potřebujete nejvíc zdokonalit.
Vypredané
4,28 € 4,50 €

Škola na prázdninách 3. třída

Hola hola, škola volá! Třeťáci, pojďte si se skřítkem Pižďuchem procvičit to, co jste se naučili ve třetí třídě. Čeká vás spousta křížovek, doplňovaček, tabulek i obrázků. Se Školou na prázdninách je učení zábava! Tak vzhůru do čtvrté třídy!
Vypredané
4,28 € 4,50 €

TESTY 2008 Slovenský jazyk

Publikácia je zbierkou úloh pre žiakov i učiteľov ZŠ na preverenie jazykových a literárnych vedomostí. Testy sú rozdelené do dvoch častí – modelové testy na prijímacie skúšky na strednú školu a testMONITOR. Všetky úlohy v modelových testoch obsahujú novinku – vysvetlenie a postup riešenia úloh „ako na to“ s poukázaním na niektoré nesprávne postupy žiakov. Jednoduchá, ale odborná forma výkladu žiakovi uľahčí prípadné ťažkosti s riešením testov. TestMONITOR ponúka možnosť preveriť si, ako by žiak obstál vo vedomostnom teste v 9. ročníku.V obidvoch typoch testov si žiak preveruje nielen znalosti zo slovenského jazyka, ale zároveň si zlepšuje svoje študijné návyky a zručnosti, napríklad schopnosť sústrediť sa, čítanie s porozumením, prácu s textom ukážky, využívanie poznatkov a pojmov na rozbor ukážok, viet, slov. Modelové testy na prijímacie skúšky: zadania testov a výsledkyrozbor – postup riešenia každej úlohyupozornenie na chybné postupy pri riešení úloh literárne úkážky a cvičenia na preskúšanie pravopisu testMONITORzadania testov a ich riešenia množstvo ukážok z rôznych druhov literatúry, s ktorými žiak pracuje (precvičuje si jazykové javy, pravidlá, pojmy a zdokonaľuje si logicko-abstraktné myslenie, schopnosť analyzovať text)ukážky popri umeleckých textoch ponúkajú i krátke zaujímavosti z populárno-náučnej literatúry, ktoré môžu žiaka zaujať a obohatiť
Vypredané
4,28 € 4,50 €

Všeobecný přehled Příprava k přijímacím zkouškám na střední školy

Čekají vás přijímací zkoušky na střední školu? K jejich úspěšnému zvládnutí vám pomůže příručka, která obsahuje všechny typy otázek z všeobecného přehledu. Její uspořádání vám umožní efektivně se soustředit na ty oblasti, ve kterých se potřebujete nejvíc zdokonalit.
Vypredané
4,28 € 4,50 €

Škola na prázdninách 4. třída

Hola hola, škola volá! Čtvrťáci, pojeďte s námi na letní tábor a procvičte si všechno, co jste se ve čtvrté třídě naučili. Čeká vás spousta křížovek, doplňovaček, tabulek i obrázků. Se Školou na prázdninách je učení zábava! Tak vzhůru do páté třídy!
Vypredané
4,28 € 4,50 €

Matematika Příprava k přijímacím zkouškám na střední školy

Procvičte si úlohy, které se nejčastěji objevují v přijímacích testech!Na podrobně řešených vzorových příkladech lépe pochopíte látku a různé matematické triky a "fígly"vám určitě při zkouškách pomohou.
Vypredané
4,28 € 4,50 €

Budem vedieť pravopis 1 pre 5. a 6. ročník ZŠ

Tato příručka je určena všem žákům, kteří se chtějí v pravopise zdokonalit, anebo si ho procvičit. Obsahuje doplňková cvičení, pravopisné diktáty. Cvičení v knize jsou tématicky rozděleny podle procvičování gramatického jevu.
Vypredané
4,09 € 4,30 €

Fyzika

Prehľadné tabuľky z jednotlivých vedných odborov. Vynikajúca pomôcka predovšetkým pre maturantov na rýchle zopakovanie učiva.
Vypredané
1,17 € 1,23 €

Svetová literatúra karta SK

Stručný prehľad svetovej literatúry je užitočnou pomôckou pre študentov. (215X280,MV,FB,r.vyd.2005)
Vypredané
1,17 € 1,23 €

My Friends Animals

Doprajte Vašim deťom radosť z učenia sa angličtiny. My Friends Animals je obľúbená kniha pre deti z vyhľadávanej série Enjoyable English, ktorá je určená na výučbu angličtiny u detí predovšetkým vo veku 6-10 rokov. Efektívne sa dá využívať aj pri práci s menšími deťmi, ktoré ešte nevedia čítať a písať (vtedy sa využíva hlavne práca s obrázkami, básničkami, kreslenie a maľovanie, pričom textová časť slúži ako metodická pomôcka pre učiteľov a rodičov). Kniha je venovaná téme zvieratká. Podporuje rôznorodé aktivity obľúbené u detí, učenie prostredníctvom hier a zábavy, kreativitu, hravosť, súťaživosť. Pomáha rozvíjať komunikačné schopnosti, logiku, samostatnosť, rôzne typy zručností a tiež zmysel pre priateľstvo, lásku k blízkym, k prírode, k zvieratkám. Obsahuje milé básničky, ktoré nenájdete v žiadnej inej knihe. Sú vytvorené tak, aby pomohli ľahko zvládnuť slovnú zásobu z danej témy. Vymaľovávaním obrázkov sa deti zároveň podieľajú na tvorbe ich obľúbenej knižky a robia ju jedinečnou, čo ich tiež motivuje k práci s ňou. Knihy Enjoyable English veľmi oceníte pri individuálnej práci s deťmi doma a takisto pri výučbe angličtiny v školách, jazykových školách a škôlkach. Spestria a obohatia každý kurz angličtiny pre deti. Môžu slúžiť ako hlavný učebný materiál pre danú tému aj ako výborná doplnková učebná pomôcka na prehĺbenie učiva, motiváciu a aktivizáciu detí. Dokonale vyhovujú moderným trendom vo výučbe anglického jazyka u malých detí a vytvárajú u nich pozitívny vzťah k učeniu sa angličtiny už od útleho veku.
Vypredané
3,71 € 3,90 €

Táto kategória je určená pre žiakov základných škôl a poskytuje široký výber vzdelávacích materiálov a učebníc, ktoré im pomáhajú v ich učebnom procese.

Učebnice pre základné školy sú navrhnuté tak, aby poskytovali kvalitné a dobre štruktúrované učebné materiály na rôzne predmety a odbory. Žiaci nájdu v týchto učebniciach komplexné informácie, praktické príklady, cvičenia a testy, ktoré im pomôžu lepšie pochopiť a zapamätať si študovanú látku.

V kategórii "Učebnice pre základné školy" nájdete učebnice na matematiku, slovenský jazyk, cudzie jazyky, prírodovedu, spoločenské vedy, dejepis, geografiu, chémiu, fyziku, a ďalšie predmety

Učebnice sú prispôsobené veku a úrovni žiakov, čo im umožňuje postupovať vo výučbe postupne a systematicky.

Okrem učebníc tu nájdete aj rôzne doplnkové učebné materiály, pracovné zošity a cvičebnice, ktoré pomáhajú žiakom utvrdiť si študovanú látku a rozvíjať ich kritické myslenie a analytické schopnosti.