Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Peter Dorčák: Marketingový odbytový kanál
Počet strán: 146
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788097056414
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-970564-1-4
Dátum vydania: 1. januára 2010
Číslo vydania: 1
Rok vydania originálu: 2010
Vydavateľstvo: Ezo.sk
Rozmery: 1,5 cm x 14,8 cm x 21 cm

Marketingový odbytový kanál

Autor: Peter Dorčák

Dostupnosť:
U dodávateľa
Naša cena: 9,31 
Bežná cena: 9,90 €
Zľava 6%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie

Naposledy ste videli