- Počet strán: 266
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081092596
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-259-6
- Dátum vydania: 13. októbra 2014
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,43 kg
Vplyv
Robert B. Cialdini
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
- Počet strán: 266
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081092596
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-259-6
- Dátum vydania: 13. októbra 2014
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,43 kg
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
201 724 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách
Hodnotenia (3)
3,7Recenzia
Výborná kniha pre obchodníkov.
Recenzia
Robert B. Cialdini je jedným z najväčších odborníkov na ovplyvňovanie a presviedčanie ľudí. Táto kniha je napísaná zrozumiteľným jazykom, číta sa ľahko, aj keď v nej autor rozoberá odborné témy. Pri jej čítaní si každý uvedomí, ako ľahko je ovplyvniteľný a aké všemožné "zbrane vplyvu" naňho číhajú zo všetkých strán. Či už ide o medziľudské vzťahy, médiá, reklamu či politiku, v každej z týchto oblastí sme denno-denne ovplyvňovaní. V tejto knihe autor odovzdáva čitateľom svoje bohaté skúsenosti, ako rozpoznať manipulatívne techniky, ktoré využívajú marketéri, či politici a ako sa im brániť. Kniha obsahuje množstvo cenných rád a informácií, ktoré sú užitočné nie len pre tých, ktorí chcú ovplyvňovať názory iných, ale je určená predovšetkým pre tých, ktorí sa chcú brániť proti okolitým vplyvom.
Recenzia
Kniha je napisana velmi tazkopadne, citanie vobec nejde "od ruky", vacsinu pasazi som musela citat opakovane, aby som vobec zachytila pointu. Podla popisu som cakala zaujimave postrehy, ale vacsina obsahu odkazuje na obycajny sedliacky rozum, ziadnu prevratnu psyjologiu. Kniha je velmi roztahana, tretinovy rozsah by bol uplne postacujuci - autor vacsinou na niekolko stran opisuje nieco, na konci coho zistite, ze to uz davno viete.