kniha
  • Počet strán: 320
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788075525796
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-7552-579-6
  • Dátum vydania: 24. marca 2017
  • Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,67 kg
kniha

Podnikanie a manažment

Kolektív autorov

V predkladanej publikácii sa autorský kolektív venuje podnikaniu a manažmentu súčasne, ale navyše k nim pripájajú i pohľady ekonómie, psychológie, sociológie, práva či filozofie. Cieľom autorov je poukázať na spoločné korene, ale i špecifiká a podstatu podnikania a manažmentu, na ich doterajší vývoj, ale i vzájomné súvislosti vývoja týchto, na prvý pohľad samostatných a nezávislých disciplín, a súčasne poukázať na budúce trendy ich vývoja. Publikácia je spracovaná na základe dlhoročného štúdia teórie podnikania a manažmentu, realizácie výskumu pomocou uskutočnených prieskumov, diskusií a rozhovorov so zástupcami z radov podnikateľov a manažérov. Publikácia je určená predovšetkým tým, ktorí majú záujem a chcú ďalej rozvíjať obidve uvedené vedné disciplíny, ako sú vedeckí pracovníci, študenti doktorandských, magisterských, ale i bakalárskych vysokoškolských odborov, ale i pre podnikateľov a manažérov v praxi, ktorí chcú držať krok s vývojom, ktorí chcú budovať svoje konkurenčné výhody a vytvárať predpoklady na budúcu úspešnosť svojho podnikania predovšetkým sledovaním a podporovaním nových trendov.
V predkladanej publikácii sa autorský kolektív venuje podnikaniu a manažmentu súčasne, ale navyše k nim pripájajú i pohľady ekonómie, psychológie, sociológie, práva či filozofie. Cieľom autorov je poukázať na spoločné korene, ale i špecifiká a podstatu podnikania a manažmentu, na ich doterajší vývoj, ale i vzájomné súvislosti vývoja týchto, na prvý pohľad samostatných a nezávislých disciplín, a súčasne poukázať na budúce trendy ich vývoja. Publikácia je spracovaná na základe dlhoročného štúdia teórie podnikania a manažmentu, realizácie výskumu pomocou uskutočnených prieskumov, diskusií a rozhovorov so zástupcami z radov podnikateľov a manažérov. Publikácia je určená predovšetkým tým, ktorí majú záujem a chcú ďalej rozvíjať obidve uvedené vedné disciplíny, ako sú vedeckí pracovníci, študenti doktorandských, magisterských, ale i bakalárskych vysokoškolských odborov, ale i pre podnikateľov a manažérov v praxi, ktorí chcú držať krok s vývojom, ktorí chcú budovať svoje konkurenčné výhody a vytvárať predpoklady na budúcu úspešnosť svojho podnikania predovšetkým sledovaním a podporovaním nových trendov.
Pridať do Zoznamu želaní
Vypredané
21,50 €
20,43

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve
  • Počet strán: 320
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788075525796
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-7552-579-6
  • Dátum vydania: 24. marca 2017
  • Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
  • Hmotnosť: 0,67 kg

book

13 459 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Pridať do Zoznamu želaní
Vypredané
21,50 €
20,43

Tovar môže byť dostupný v predajniach, kliknite prosím nižšie pre zobrazenie jeho dostupnosti

Rezervácia v kníhkupectve

Odporúčania