% Zľavy na hry %
  • Počet strán: 184
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081141966
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8114-196-6
  • Dátum vydania: 29. apríla 2013
  • Vydavateľstvo : Marenčin PT
  • Hmotnosť: 0,32 kg

Lúzer v Afrike

Palo Hapák

Keď človek cestuje do Afriky, je nabitý množstvom cestovateľských predsavzatí a očakávaní. Má všetko vymyslené a naplánované. V kritických situáciach však zlyháva, nič mu nevychádza podľa plánu, má narušené sebavedomie a postupne sa zmieruje s tým, že v Afrike je to inak a naše pravidlá, skúsenosti a zvyklosti sú mu úplne nanič. Stále viac si pripadá ako lúzer... Ale na Afriku a jej černoškov nezanevrie... Trinásť autentických príbehov zachytáva všetky omyly, zlyhania a chyby, akých sa turista-lúzer dopustí na cestách v Afrike, kým si ju nakoniec úplne nezamiluje.
Palo Hapák (1961, Bratislava), vyštudoval socioekonomickú geografiu. V roku 1994 založil a vydával branžový časopis o marketingu a reklame – Stratégie. Po začlenení Stratégií do medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines pokračoval až do roku 2010 ako riaditeľ jeho slovenskej pobočky. Je spoluzakladateľom združenia THEMARKETERS.BIZ, venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. Má rád Afriku, marketing a pivo.
Keď človek cestuje do Afriky, je nabitý množstvom cestovateľských predsavzatí a očakávaní. Má všetko vymyslené a naplánované. V kritických situáciach však zlyháva, nič mu nevychádza podľa plánu, má narušené sebavedomie a postupne sa zmieruje s tým, že v Afrike je to inak a naše pravidlá, skúsenosti a zvyklosti sú mu úplne nanič. Stále viac si pripadá ako lúzer... Ale na Afriku a jej černoškov nezanevrie... Trinásť autentických príbehov zachytáva všetky omyly, zlyhania a chyby, akých sa turista-lúzer dopustí na cestách v Afrike, kým si ju nakoniec úplne nezamiluje.
Palo Hapák (1961, Bratislava), vyštudoval socioekonomickú geografiu. V roku 1994 založil a vydával branžový časopis o marketingu a reklame – Stratégie. Po začlenení Stratégií do medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines pokračoval až do roku 2010 ako riaditeľ jeho slovenskej pobočky. Je spoluzakladateľom združenia THEMARKETERS.BIZ, venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. Má rád Afriku, marketing a pivo.
menej
  • Počet strán: 184
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788081141966
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8114-196-6
  • Dátum vydania: 29. apríla 2013
  • Vydavateľstvo : Marenčin PT
  • Hmotnosť: 0,32 kg

book

56 847 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0