- Počet strán: 340
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080786779
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8078-677-9
- Dátum vydania: 1. decembra 2013
- Vydavateľstvo : Iura Edition
Rozhodnutia vo veciach reklamy
Jozef Vozár, Ľubomír Zlocha
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“.
Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie.
Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie.
Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
- Počet strán: 340
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080786779
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8078-677-9
- Dátum vydania: 1. decembra 2013
- Vydavateľstvo : Iura Edition
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“.
Štruktúra publikácie je zostavená podľa vecnej problematiky tak, aby sa venovala uceleným sféram reklamy a je doplnená o procesné ustanovenia, o kritériá pri ukladaní pokút v správnom konaní a o podmienky priznania náhrady nemajetkovej ujmy. Rozhodnutia v oblasti reklamy ešte nie sú tak rozsiahle, preto nedostatok slovenskej judikatúry v oblasti reklamy je vyvážený uvedením vybranej českej judikatúry, rozhodnutí Európskeho súdu pre ľudské práva a Súdneho dvora Európskej Únie.
Súčasťou publikácie sú aj vybrané prvorepublikové rozhodnutia, ktoré sú zásadného významu a mali vplyv na tvorbu súčasnej judikatúry.
202 389 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách