Veková kategória

Dostupnosť

Stav

Série

Edície

Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Fejtóny, rozhovory, reportáže strana 90 z 96

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Lacná kniha Jar, ktorá zmenila Slovensko (-90%)

Táto kniha je o mesiacoch, v ktorých vznikala predstava o slušnom Slovensku. Štefan Hríb v nej hovorí s Karolínou Farskou a Jurajom Šeligom, sú v nej viaceré silné prejavy z námestí a o slušnosti hovoria aj krásne fotografie Borisa Németha. Na Jána, Martinu a námestia sa nesmie zabudnúť. Rok 2018 najskôr nevyzeral - napriek osmičkovej tradícii veľkých zlomov - príliš zlomovo. Mali v ňom byť jedny komunálne voľby, očakávalo sa niekoľko veľkých korupčných káuz a pád ministra vnútra, naplánované boli útoky na prezidenta Andreja Kisku a aj jeho rozhodnutie viac nekandidovať, ale inak to vyzeralo len na rok veľmi pomalého ústupu Smeru, a teda ďalší rok štátu, uneseného jeho občanom. Lenže zlomy zvyčajne prichádzajú nečakane. Musí byť pre ne pripravená pôda, ale ich podoba a priebeh sa pripraviť ani predpovedať nijako nedajú. Rok 2018 sa zlomil dvakrát - najskôr údesnou vraždou Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej, a potom fantastickou reakciou mladých ľudí a širokej verejnosti. Organizátori zhromaždení Za slušné Slovensko spolu s desiatkami tisíc ľudí po celej krajine dokázali neuveriteľnú vec. A nehovorím teraz o odstúpení dvoch neodstúpiteľných politikov. Oveľa dôležitejšie je, že odpoveďou na vraždu sa nestal strach, rezignácia či hrubosť, ale odvaha, láska a až hmatateľné rozpomenutie sa námestí na november 1989. Obnovil sa sen o lepšom Slovensku, a bol nasledovaný činmi. Boli to mesiace, v ktorých Slovensko prekonalo samo seba. Boli to dramatické, odhodlané, často dojímavé dni a týždne. Najmä to však bolo obdobie, ktoré zrodilo nádej. Táto kniha je našou poctou Jánovi Kuciakovi, Martine Kušnírovej a ich statočným rodinám. A je aj naším poďakovaním všetkým, ktorí sa odvtedy podieľajú na obnovení nádeje. Lebo práve oni zmenili a ešte zmenia túto krajinu.
Vypredané
1,99 € 19,89 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Dôverné rozhovory s Mirom Jarošom - Sny sa plnia (-90%)

Jedinečná kniha motivačných rozhovorov s Mirom Jarošom. Ten hovorí: "Nikdy som nikomu nepovedal svoj príbeh tak otvorene, ako ho poviem vám. Pri autorizácii knihy som mal niekoľkokrát chuť zavolať do vydavateľstva a knihu zastaviť. Musel som sa postaviť pred kľúčovú otázku: Naozaj je potrebné aby toto všetci vedeli? Neskôr som si uvedomil, že aj zdanlivo nedôležité fakty (často spojené s pocitom hanby) sa museli stať". Autorka o knihe napísala, že je pravdepodobne jedinečná už len tým, ako vznikala. Nápad urobiť ju sa zrodil niekedy v lete 2019. Pár mesiacov sa kreovala jej filozofia a starostlivo sa vyberal adept na dôverné rozhovory. Mal to byť niekto, kto dokáže zaujať, má za sebou cestu, na ktorej už niečo zažil. A mal to byť človek, ktorý bude mať k autorke dôveru. Pre koho sme sa rozhodli, už viete, keď že knihu držíte v rukách.
Vypredané
1,70 € 16,99 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Pošta pre Vás (-90%)

Knižku napísala moderátorka najsledovanejšieho programu STV Pošta pre Teba. Kniha je o zákulisí programu, o tom, ako vzniká, o nakrúcaní, kuriózitách, o Pošte pre Teba vo svete. Okrem toho sa v nej autorka vracia k najsilnejším príbehom, o ktorých píše vlastnými očami, píše o tom, ako sa ľudia správali mimo kamier a čo je s ich životmi dnes. Kniha je bohato doplnená farebnými fotografiami.
Vypredané
1,26 € 12,59 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Pohřbeni zaživa (-90%)

Pravdivý příběh mužů, kteří zůstali zaživa pohřbeni hluboko pod zemí 69 dnů, což je nejdelší doba, po kterou lidé přežili uvězněni pod zemským povrchem.
Vypredané
1,20 € 11,99 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Egy nőnek legyenek tervei - Kaland, szépség, siker - kortalanul (-90%)

A 72 éves Maye Musk az Igazi Vasember, Elon Musk édesanyja. Fia a SpaceX magánűrkutatási vállalat és az elektromos autókat gyártó Tesla Motors zsenije, aki Falcon Heavy nevű űrhajóján egy meggypiros Roadstert küldött az űrbe, és már a Mars-utazást tervezgeti. De az anya hírneve sem sokkal marad el fiáétól. A hófehér hajú, kicsattanóan eleven nemzetközi szupermodell karrierje ugyan 15 éves korában kezdődött, de 67 évesen vonult végig először a New York-i divathét kifutóján. Két évvel később már a CoverGirl kozmetikai világcég vezető modellje és arca lett. Képmását nemegyszer láthattuk a Vanity Fair, a Vogue, a Cosmopolitan, a Marie Claire, a New York Magazine és az Allure címlapján. Maye Musk viszontagságos és izgalmas, mélypontokban és magaslatokban egyaránt bővelkedő életútjának elbeszélése közben az elkövetett hibáiból okulva, a különféle döntéshelyzetei következtében megszerzett tudását (és bölcsességét) osztja meg dietetikusi és modellkarrierjének megannyi tapasztalatával együtt - elsősorban, de nem kizárólagosan - nőtársaival.
Vypredané
1,41 € 14,08 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha A Durrell család története (-90%)

Michael Haag naplók, levelezések, eddig kiadatlan önéletrajzi töredékek és a Durrell család leszármazottjaitól első kézből származó információk alapján írta meg történetüket, amely épp olyan izgalmas, fordulatokban gazdag, mint Gerald Durrell könyve, a Családom és egyéb állatfajták. Megtudhatjuk, miért utaztak valójában Korfura -- és hol voltak előtte --, miért hagyták el szinte menekülve a paradicsomi görög szigetet, és mi történt velük azután. Felidézi a mellékszereplők, Theodor a biológus, Szpiro a taxisofőr-mindenes alakját csakúgy, mint Henry Millerét, aki Amerikából csatlakozott Durrellékhez. Az epilógusból azt is megtudjuk, milyen kalandos sors várt Margóra és Leslie-re, kiderül, hogy Larryból miként vált világhírű író, és az is, hogy Gerry milyen nehézségek árán valósította meg gyermekkori álmát és hozta létre jersey-i állatkertjét, és minek köszönhető, hogy ő maga is íróvá lett. A kötetet sok-sok családi fotó teszi még érdekesebbé.
Vypredané
1,26 € 12,58 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Slovensko 2.0 kniha + DVD (-90%)

Čo je to „Slovensko“? Ako vysvetliť pojem „Slovensko“ neznámemu cudzincovi, návštevníkovi z inej planéty v horizonte posledných 20 rokov? Aký je genetický, či programovací kód softvéru „Slovensko“? Ako sa používa, ako sa mení? Slovensko 2.0 je film o dvadsiatich rokoch samostatného Slovenska očami desiatich režisérov. Je prvý a jediný svojho druhu v dejinách slovenskej kinematografie. Skladá sa z desiatich 10-minútových filmov rôznych žánrov – od hraného, cez animovaný, dokumentárny až po experimentálny film. Desať režisérskych osobností širokého generačného, názorového a žánrového spektra – Juraj Herz, Martin Šulík, Peter Kerekes, Zuzana Liová, Mišo Suchý, Ondrej Rudavský, Iveta Grófová, Peter Krištúfek, Viera Čákanyová a Miro Jelok – odpovedá na otázku: Čo je to Slovensko? Výsledkom je unikátna umelecká reflexia moderných dejín krajiny a zároveň reflexia slovenskej kinematografie v jej rôznych podobách. Filmy: Juraj Herz: Čestný občan (hraný film) Martin Šulík: Pohreb prezidenta (hraný film) Peter Kerekes: Druhý pokus (hraný dokumentárny film) Zuzana Liová: Bez vône (hraný film) Mišo Suchý: Návraty/Returns (dokumentárny film) Ondrej Rudavský: Pravidlá hry (animovaný film) Iveta Grófová: Discoboj (hraný dokumentárny film) Peter Krištúfek: Jediná známa fotografia Boha (hraný film) Viera Čákanyová: Rupicapra (hraný film) Miro Jelok: Pssst! (experimentálny film)
Vypredané
0,60 € 5,99 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha A nem cselekvés bűntudata (-90%)

Shylocktól Shylockig. Ezt a hangzatos címet és alcímet is viselhetné ez az interjúgyűjtemény. A mai, a 2014-es, szerkesztői kéz, e két színházi előadás és két szerepfelfogás köré rendezte a rendszerváltás korában készült beszélgetéseket. Gábor Miklós és Alföldi Róbert ... Folytatás ›› élete és világa nemcsak markánsan elütő nemzedéki tapasztalatokat érzékít meg, hanem Shylockjaik - pontosabban Shylockjaik viszonya a saját környezetével - megtestesítik azt a tragikus elmozdulást is, amely a rendszerváltást körülvevő reményből a mai politikai erőtérben létrejött. Az egyéni életutak, vívódások, gondolatok mellett itt és most a legtöbb kérdést felhorgasztó történelmi dokumentumnak éppen ez a hangulat tűnik. Ugyanis az adatokkal, mutatókkal megfoghatatlan, de egy történelmi korszakot mégis lényegileg megragadó atmoszféra az, ami - mert nem szervült tartós valósággá és jövőképpé - a leginkább jellemezte a felemelő történelmi pillanatot, ami nem válhatott az egész korszak - a már lezárult rendszerváltás kora - meghatározó irányává. A(z) A nem cselekvés bűntudata (Könyv) szerzője Kőbányai János.
Vypredané
1,04 € 10,38 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Farby života (-90%)

Autor populárnych rozhlasových blogov Jozef Kaščák prichádza s druhou knihou krátkych textov, ku ktorým ho inšpiroval pestrofarebný svet okolo nás. Fejtóny, glosy, anekdoty a príbehy zo života sú napísané ľahkou a hravou formou, ktorá pripomenie to najlepšie z tvorby Milana Lasicu, Roberta Fulghuma, Iva Šmoldasa a ďalších autorov, ktorí nepotrebujú veľa slov na objavovanie krásneho v každodennom živote. „Ak vás moje nevážne vážne texty zaujmú a potešia, je to najmä vaša zásluha. V takom prípade ste v nich našli niečo zo seba.“ Jozef Kaščák
Vypredané
0,50 € 4,99 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Prvá vodka po smrti (-90%)

Ľubomír Feldek už roky vdychuje svojimi fejtónmi do denníka SME ľudskosť, jemnocit a leganciu. S pokojom, pokorou a veľkorysosťou človeka, ktorý má veľa spomienok a vie, že tie sú dôležité aj pre ďalšie generácie. Nechce do čitateľa vnášať ťažobu. Hľadá poéziu v rýchlom prúde udalostí, ktoré nás často strhávajú bez šance nadýchnuť sa. Spomalí nás, aby sme videli drobné nuansy bytia, ktoré občas prezradia viac než dlhočizné prísne analýzy. V tejto knihe prinášame čitateľom výber fejtónov, ktoré autor napísal v rokoch 2014 až 2016 pre denník SME, ako aj bonus, ktorý v novinách nikdy nevyšiel v podobe rozprávky o Európe a rozprávky o Slovensku.
Vypredané
0,50 € 4,99 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Szülőföldem - Zengő anyanyelvem (-90%)

A könyv a maga nemében unikum. Az énekművész-riporter, aki korábban a néprajzban is jeleskedett (Ünnepeink, 1999), nem csupán faggatta az írókat különféle témákban, hanem meg is tisztelte őket a szívükhöz legközelebbi népdal eléneklésével. Tehát egy-egy, a szülőföldélményről, a hagyományról, az indulás nehézségeiről és a gyermekkor örömeiről, a kétnyelvűségről, a Trianon utáni történelmi helyzetről stb. tanúskodó beszélgetésesszé után fölhangzott az énekhang is, mintegy bezárva azt az érzéskört, amit a töprengő írói vallomás oly szépen megfogalmazott.
Vypredané
1,07 € 10,67 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Zatratení (-90%)

Čo je horšie ako trest smrti? Po prečítaní tejto knihy to budete mať jasné: je to doživotný trest odňatia slobody. Desať doživotne odsúdených zločincov, s trvalým pobytom v Ústave na výkon trestu v Lepoldove, hovorí o svojom každodennom živote za mrežami, o príčinách, ktoré ich tam dostali, ale aj o svojich snoch a túžbach. Rozhovory, ktoré vznikli na základe dva roky trvajúcej korešpondencie medzi autorom knihy a odsúdenými, sú otriasajúce svojou úprimnosťou a autenticitou. Galéria výpovedí je pestrá: od úsečného sériového vraha Ondreja Riga (9 vrážd), cez štylisticky obratného Ľubora Masára (lúpežná vražda), cynického Miroslava Borbélyho (2 vraždy), až po obete alkoholizmu, neutešenej sociálnej situácie či vlastnej demencie ako Zoltán Keka (2 vraždy), Jaroslav Garaj (4 vraždy) alebo Miroslav Dubaj (2 vraždy). Spoločnosť dopĺňajú Ján Karvai a Jozef Koky, ktorí doživotie dostali v rámci zásady Trikrát a dosť za lúpežné prepadnutie. Títo muži zrejme v Leopoldove aj zomrú. Tak znie ich rozsudok a každý z nich vie prečo. Tí najstarší z nich už majú odsedených vyše dvadsať rokov, ale údesné zločiny, ktoré spáchali, dodnes nevybledli. Táto kniha sa nedá prečítať na jeden záťah. Treba si ju dávkovať. Životné príbehy zatratencov, napísané ich vlastnou rukou, nie sú žiadnou slepačou polievkou pre dušu, ale skôr horkou pravdou o živote, ktorý sa stal trestom.
Vypredané
1,30 € 12,95 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Dopisy Ernestu Kolowratovi (-90%)

Soubor textů z let 2000–2007 od známé grafičky a ilustrátorky je komponovanou koláží postupně se rozvíjejících, na sebe navazujících textových vrstev nejspíše srovnatelnou se strukturou cyklu Šlépějí Jakuba Demla. Z původního plánu souboru polofaktografi ckých-polofi ktivních dopisů autorčině příteli Ernestu Kolowratovi se odvíjí textové pásmo osobních intimních vzpomínek na rodinu i na umělecké přátele autorčiny (např. okruh tzv. Hanzlberku, Bohumil Hrabal, Daniel a Jiří Reynkovi, Boris Hybner), sarkastických, ironických i hořkých reflexí současných společenských a politických událostí, úvah o smyslu života a tvorby, prokládané původní autorčinou lyrikou, verši mimořádné křehkosti, výrazové pregnantnosti a formální vytříbenosti. Význam tohoto v současném českém literárním kontextu velmi ojedinělého textu je ještě podtržen autorčinou prací s jazykem: záměrně voleny jsou prostředky lehce archaizující. K textovému cyklu patří též soubor autorčiných grafických listů.
Vypredané
0,94 € 9,35 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Facky z Marsu (-90%)

Kromě sžíravé obžaloby všeho, co se nemůže bránit, obsahuje spoustu praktických informací pro život. Od návodů, jak se dokonale pomstít komárovi nebo upírovi, přes recepty, jak si v manželství udržet dobrou náladu až po šokující zpovědi televizního diváka, vánočního kapra, boha nebo ženy na rodičovské dovolené. Sbírka fejetonů má velký záběr nejen tematický, ale i teritoriální. Rozhodně nezůstává při Zemi, zamíří i do vesmíru a vypravuje se až na Mars, aby se na každodenní problémy lidí podívala z dostatečného odstupu. Fejetony doprovázejí barevné ilustrace Jana Duchoně, které nepostrádají vtip ani pana Bzuka.
Vypredané
0,94 € 9,35 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha O ženách (-90%)

Rozhovor Arnošta Lustiga s Markétou Mališovou na téma žena – žena jako matka, milenka, přítelkyně. Žena múza mužů a žena nepokořená tichá bojovnice. Takto a v mnoha dalších rolích Arnošt Lustig vnímá ženu. S nadhledem svého věku a životních zkušeností se
Vypredané
0,71 € 7,05 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Keresztények és politika (-90%)

Míg a keresztények egy része azt gondolja, hogy nemcsak joguk, hanem kötelességük is részt venni a politikában, mások határozottan tiltakoznak a kereszténység és a politika közös platformja ellen. Úgy vélik, e barátságban elhomályosul a kegyelem evangéliuma, és könnyen a hatalmi harc eszközévé válik. Jézus nem kötötte a tanítványai lelkére, hogy jól szerepeljenek a közvélemény-kutatásokban, ám azt meghagyta nekik, hogy só és kovász legyenek. De hogyan cselekedhetnének felelős állampolgárként a keresztények? Milyen célokat tűzzenek maguk elé egy modern demokráciában, amelyben különböző vallások és világnézetek élnek egymás mellett? A szerző ötféle megközelítésben mutatja be, miként viszonyulhatnak a keresztények a kormányhoz, illetve az egyház az államhoz. Számos történelmi példát kínál hit és közélet viszonyára, köztük a legutóbbi amerikai elnökválasztás tanulságait is elemzi.
Vypredané
0,54 € 5,36 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Utřete tělesné šťávy (-90%)

Silné příběhy lidí dohnaných krutostí válečného konfliktu mimo „vlastní“ společnost. Autoři se ve svých povídkách (Poprava – věc veřejná, Vykradači hrobů) vyslovují k tématu vzpoury jedince proti světu zla, moci a násilí. Texty poukazují také na vztah mezi západní a islámskou civilizací. Metaforou i mementem se Petře Procházkové a Jaromíru Štětinovi stala Čečna a osudy tamějších obyvatel.
Vypredané
0,47 € 4,65 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Pět rozhovorů - Smith, Lichtenstein, Serra, Andre, Koons (-90%)

Výběr z rozhovorů jednoho z nejvlivnějších historiků umění Davida Sylvestera se zaměřuje na pět vynikajících osobností amerického výtvarného umění 2. poloviny 20. století. David Smith, byl jeden z nejdůležitějších, iniciačních amerických sochařů 20. století. Roy Lichtenstein, byl americký malíř, klasik pop artu, který vstoupil do dějin výtvarného umění 20. století především převedením komiksu do média malovaného obrazu. Richard Serra, se proslavil zejména monumentálními minimalistickými plastikami. Carl Andre , byl vůdčí představitel amerického minimalismu. Realizoval četné rozměrné instalace, mnoho z nich ve venkovním prostoru. Jeff Koons, ve své práci znovu aktualizuje podněty pop artu. Snaží se komunikovat skrze umění s masami, při čemž využívá vizuální řeč reklamy a zábavního průmyslu. Jeho dílo se pohybuje po hraně kýče a pornografie a tím zároveň tyto problémy otvírá.
Vypredané
0,89 € 8,93 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha A zsoldos - Egy magyar Irak poklában (-90%)

A zsoldos élete... Azoknak, akik külföldön, a közel-keleten munkát vállalnának, mérlegelniük kell a következőket, mielőtt aláírják a szerződést: - IGEN, jó fizetésed lesz, többszöröse annak, mint amennyit otthon bármiféle legális munkával meg tudsz keresni. - IGEN, a fizetésed által megteremthetsz egy magasabb életszínvonalat, menő autókkal, nyaralással vagy egy új lakással. - IGEN, szabadságod alatt nem kell számolgatnod a pénzt, hogy mire mennyit költesz az alatt a pár hét alatt. Olyan életet élhetsz családoddal, amilyet csak akarsz. - IGEN, munkád során el vagy zárva a külvilágtól. 12 órát dolgozol egy sivár, ingerszegény környezetben, a másik 12 órát a szállásodon, lakókonténeredben töltöd, mintha egy cellában élnél. - IGEN, ha munkába álltál, rá vagy kényszerülve, hogy megoszd a szobádat és együtt dolgozz olyan emberekkel, akik büdösek, piszkosak, mocskosak és horkolnak. - IGEN, ha munkában vagy, fel kell adnod az otthon megszokott életszínvonaladat és lesüllyedni egy jóval alacsonyabb szintre. - IGEN, hiányozni fognak szeretteid... Mielőtt útnak indulnál, aláírnád a szerződésedet, magad mögött hagyva családodat, barátaidat, otthonodat, mérlegeld a következőket: - NEM leszel otthon a gyereked minden születésnapján, de lehet, hogy a születésekor sem - NEM leszel otthon minden barátod partiján, vagy minden házassági évfordulón vagy minden karácsonyon - NEM leszel otthon, mikor a gyereked megteszi az első lépéseket, vagy kimondja az első szót - NEM leszel otthon, mikor feleségednek, párodnak, a családodnak a legnagyobb szüksége volna rád. - NEM leszel otthon, mikor egy jó barátot vagy egy családtagot kell elbúcsúztatni... Mielőtt bárki ítélkezne egy személyről, aki távol az otthonától zsoldba áll azért, hogy megteremtsen egy jobb életszínvonalat a családjának és önmaga számára: Senki ne mondja rájuk, hogy szerencsések, mert megtehetnek bizonyos dolgokat! Ezek az emberek feladták életük részét remélve, hogy megteremthetik családjuk számára a biztonságos jövőt!
Vypredané
1,24 € 12,43 €

dostupné aj ako: