Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Aktuálne: E-shop funguje na 100%, všetko stíhame, no zaviedli sme bezpečnostné opatrenia. Pozrieť →
Mária Tajtáková: Marketing kultúry

Počet strán: 260

Väzba: iná / ostatná

EAN: 9788089447299

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-89447-29-9

Dátum vydania: 1. novembra 2010

Vydavateľstvo:  Eurokódex

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,35 kg

Marketing kultúry

Dostupnosť:
Posielame do 5 až 21 dní
Nedoručíme pre obmedzenia
Cena v e-shope: 12,45 
Bežná cena: 13,10 €
Zľava 5%

Pre obmedzenia koronavírusom aktuálne nevieme garantovať dostupnosť produktu, preto sme dočasne obmedzili možnosť jeho objednania. Ďakujeme za pochopenie.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie kuriérom zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe. Publikácia prezentuje výsledky desaťročného výskumu na poli teórie i praxe marketingu kultúry z dielne cezhraničného autorského kolektívu pod vedením Márie Tajtákovej.

Marketing kultúry je pomerne mladou prierezovou disciplínou, ktorá sa začala výraznejšie rozvíjať až v 90. rokoch 20. storočia. Autori nazerajú na otázky marketing kultúry cez optiku publika. Vychádzajú z predpokladu, že práve poznanie správania, preferencií a postojov návštevníkov kultúrnych organizácií je jedným z najdôležitejších predpokladov tvorby účinnej marketingovej stratégie. Hlavným odkazom publikácie je presvedčenie, že úlohou marketingu v kultúre nie je prispôsobovať ponuku požiadavkám trhu, ale prilákať spotrebiteľov k existujúcemu produktu.

Publikácia je rozdelená do ôsmich kapitol, ktoré na seba obsahovo nadväzujú tak, aby čitateľ postupne prenikal do jednotlivých zákutí marketingu kultúry. Začína prestavením vzťahu medzi kultúrou a ekonomikou, ďalej vysvetľuje základné princípy marketingu aplikovaného v kultúre, podrobne sa venuje otázkam publika kultúrnych organizácií, opisuje strategické i taktické marketingové nástroje, poukazuje na nový fenomén v kultúre - kreatívny priemysel a neobíde ani prierezovú oblasť kultúrneho turizmu (v angličtine). Text predstavuje nielen ucelenú systematizáciu poznatkov o marketingu kultúry, ale je popretkávaný aj početnými prípadovými štúdiami z praxe slúžiacimi na ilustráciu jednotlivých marketingových princípov a modelov.

Publikácia Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum je určená najmä študentom ekonomických a umeleckých odborov, ktorí si chcú prehĺbiť svoje vzdelanie v oblasti marketingu kultúry. Zároveň môže slúžiť aj pracovníkom kultúrnych organizácií ako príručka nástrojov a metód, ktoré marketing v kultúre ponúka.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
Doručenie zadarmo

do 15. 4. na nákupy od 15€

×