Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 524 miestach na Slovensku
Dagmar Lesáková: Strategický marketing

Počet strán: 350

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788089710072

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-89710-07-2

Dátum vydania: 14. októbra 2014

Vydavateľstvo:  Sprint

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,45 kg

Strategický marketing



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 11,88 
Bežná cena: 12,50 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie