Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 30 z 33
Intuitivní reklama
Hledání dokonalosti
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Strategické řízení značky
Direct Marketing
Marketing ve farmacii
Chování spotřebitele při nákupu potravin
Public relations
Mezinárodní obchodní operace
Tlačový zákon
Instinkt zabijáka Marketing CD
Firemní kultura
Buzzmarketing
Proč nakupujeme
Významní světoví prodejci
Regulace reklamy Komentář
Reklama, propagace a marketingová komunikace
Marketing
dostupné aj ako:
Studia vizuálni kultúry
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.