Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 5 z 33
Základy marketingu - 2. vydání
Reklama 2. vydanie
Facebook-képlet
Instagram titkok
Szakértői mesterfogások
Marketingová komunikace v místě prodeje
Dynamické reklamy
Slovník žurnalistiky
dostupné aj ako:
Marketingový výzkum
Marketing automatizálás egyszerűen - Automata Marketing Rendszer 90 nap alatt
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Praktická učebnice tvorby firemního stylu
Blázinec v Silicon Valley
Nákup a predaj
KomuNICKuj
Sociální marketing
Marketing v pojišťovnictví
Média v tekutých časech
Medienwissenschaft
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.