! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 7 z 307

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Naučte se investovat - 2. vydání


Chcete být finančně nezávislí? Naučte se investovat. Průvodcem vám bude tato publikace. Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie, rozlišovat mezi investičními strategiemi. Na konkrétních příkladech se naučíte zvládnout investiční proces i psychologii investování, vyhýbat se strachu a chamtivosti, brát v úvahu daně a inflaci. Investování není ani věda, ani umění, je vysvětleno zasvěceným, ale srozumitelným a běžnému čtenáři přístupným způsobem jako zvládnutelné řemeslo, které se může naučit úspěšně aplikovat každý. Druhé vydání této velmi úspěšné publikace je rozšířeno o kapitolu věnovanou budoucím trendům v investování.
Na sklade 1Ks
11,05 € 11,63 €

Financial Statements for the Needs Of Managers


Accounting education has experienced a great deal of dramatic changes over the last decades of accounting theory. The fi rst edition of this book, Financial Statements for the need of managers: in the global accounting standards: the US GAAP and IFRS focuses on understanding transactions that occur and are recorded in accounting information system. What is important for each manager to comprehend in general, what impact each of these transactions have on the business, this is what is emphasized, since it may aff ect them in the process of decisions-making. It highlights the output of accounting information systems – which is useful information being comprised in the fi nancial statements. The author, in this scientifi c monographs, elaborates financial statement preparation process based on the theoretical thresholds approved by conceptual frameworks in US GAAP and IFRS – two global sets of accepted standards for accounting and reporting. The thorough and correct comprehension and interpretation of financial information is crucial for any fi nancial analysis and decision making. The book includes updated theoretical concepts and demonstrates a great deal of solved problems for building knowledge, understanding and gaining practical skills related to fi nancial statement preparation under the US GAAP and IFRS and their mutual comparison. Darina Saxunova is an associated professor, she has been taught courses of Financial Accounting, Strategic Cost Management (Managerial Accounting), Financing organisations and Financial Analysis and Control at Faculty of Management of Comenius University in Bratislava, and abroad as well, she has been invited to lecture accounting courses at Catholic university in Lille already for ten years, and she is a visiting professor of the University of Lorraine in Nancy/Metz in France, Mont Clair State university, New Jersey, USA, Central European University in Nicosia, Cyprus. In years 2007?2009 she lectured in Edgewood College in Madison, USA, where apart from teaching she worked for a CPA company in Madison. At present she works part-time for UDVA (Slovak Authority of Public Company Accounting Oversight Board).
Na sklade 2Ks
14,92 € 15,70 €

Princípy mikroekonómie (Cvičebnica), 2. vydanie


Druhé vydanie publikácie Princípy mikroekonómie – cvičebnica priamo nadväzuje na učebnicu Princípy mikroekonómie, Marasová a kol. (2018). Autori rozpracovali problematiku do 12 kapitol pokrývajúcich oblasti stručného historického vývoja ekonómie s dôrazom na mikroekonómiu, metodológiu ekonomickej teórie, trhu tovarov a služieb v podmienkach dokonalej a nedokonalej konkurencie, ako aj trhu výrobných faktorov. Záverečná kapitola sa venuje rozdeľovaniu dôchodkov. Kapitoly majú rovnakú štruktúru a pozostávajú z kľúčových pojmov, doplňovacích úloh, riešených a neriešených príkladov, ako aj testových otázok s možnosťou výberu jednej správnej odpovede. Súčasťou cvičebnice sú aj riešenia. Snahou autorov bolo poskytnúť praktickú aplikáciu teoretických mikroekonomických poznatkov v konkrétnych zadaniach, ktoré by čitateľovi viac ozrejmili vybrané oblasti ekonomickej teórie a utvrdili ho v osvojených vedomostiach. Publikácia je prioritne určená všetkým študentkám a študentom, ktorí získavajú vedomosti na vysokých školách ekonomického zamerania na bakalárskom stupni, ako aj ostatným záujemcom o precvičenie si poznatkov zo základného kurzu mikroekonómie.
Na sklade 1Ks
12,64 € 13,30 €
  • 5 /5

Nový minútový manažér


Od vydania pôvodného Minútového manažéra sa svet zmenil. Aby dnes organizácie udržali krok s neustále sa meniacimi technológiami a postupujúcou globalizáciou, musia reagovať rýchlejšie, s menšími zdrojmi. Nový Minútový manažér vám pomôže uspieť v tomto svete. K vedeniu a motivácii ľudí má nový prístup, zameraný na užšiu spoluprácu. Efektívne líderstvo je dnes predovšetkým vzťahom medzi osobami, postavenými na jednu úroveň. Nový Minútový manažér vie, že kľúčový význam pre úspech organizácie majú dnes ľudia, ktorí hľadajú vo svojej práci a životoch viac uspokojenia. Chcú sa cítiť zapojení a mať pocit zmysluplnosti svojej práce. Nový Minútový manažér si uvedomuje, že najvyššou prioritou je prilákať a udržať si talenty. Kľúčové je, ako svoj nový prístup využíva.
U dodávateľa
9,41 € 9,90 €

dostupné aj ako:

No filter


Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí. V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografií, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu - všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.
Na sklade 2Ks
6,69 € 15,69 €

Černá labuť


Bestseller amerického akademika a investičního poradce libanonského původu analyzuje fenomén "černých labutí", tj. nepředvídaných jevů a událostí s významným dopadem na život jedince nebo celé společnosti, jakým byl např. teroristický útok z 11. září 2001, fenomenální úspěch společnosti Google či nedávná globální finanční a ekonomická krize. Autor - jeden z mála odborníků, kteří nástup krize předvídali - věří, že příčinou naší nepřipravenosti na podobné zlomové události je především setrvačnost našeho myšlení v podobě přílišné důvěry ve statistiky a prognostiky, přehnaného kategorizování, hledání "logiky" vývoje či soustřeďování se na specifika tam, kde bychom měli přemýšlet spíše v obecných kontextech. Jeho kniha, vyzývající k tomu, abycho m přehodnotili náš ustálený pohled na svět a přiznali si, jak málo o něm víme, patří dnes k nejdiskutovanějším pracím ve svém žánru, deníkem Times byla označena za jedno z nejvlivnějších děl posledních šedesáti let a díky autorovu širokému rozhledu, smyslu pro humor a zdravé provokativnosti je i velkým čtenářským zážitkem.
Na sklade 2Ks
28,69 € 30,20 €

Šťastné peníze


Peníze jsou příliš často zdrojem strachu, stresu a hněvu, často narušují vzájemné vztahy a dokonce ničí životy. Rádi bychom si mysleli, že peníze jsou jen číslo nebo kus papíru, ale představují mnohem víc. Peníze mají schopnost se usmívat, mění se, když jsou dány s určitým pocitem, a jejich energie ovlivňuje nejenom nás samotné, ale i naše okolí. Ken Honda pomáhá již řadu let ostatním lidem objevovat nástroje, které již vlastní, a používat je k léčení svého života a vztahu s penězi. Přijměte tedy proces rozdávání peněz, nejen jejich přijímání. Zlepšete a pochopte své finanční EQ a poznejte mýtus nedostatku. Tato kniha vás nenapravuje, protože jak Ken Honda říká, vy už v pořádku jste!
Na sklade 1Ks
18,24 € 19,20 €

Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov


Vysokoškolská učebnica Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov je primárne určená pre študentov, ktorí študujú na Ekonomickej univerzite v Bratislave, ale poslúži aj záujemcom na iných univerzitách podobného zamerania. Vzhľadom na zrozumiteľnosť textov a spôsob výkladu je vhodná aj pre bežného čitateľa so záujmom o štatistické metódy. Učebnica je výsledkom dlhoročných skúseností autorov, vysokoškolských pedagógov, ktorí sa problematikou štatistických metód dlhodobo zaoberajú, a to nielen v pedagogickej oblasti, ale aj vo svojej výskumnej činnosti. Štruktúrovaná je do siedmich kapitol, ktoré na seba logicky nadväzujú. Vďaka kombinácii odbornej teórie, jednoduchých aj zložitejších príkladov a ich riešení, ako aj jasnej a prehľadnej interpretácii výsledkov môže táto učebnica značnou mierou prispieť k širšej aplikácii štatistických metód v praxi a výrazne uľahčiť ich zvládnutie.
Na sklade 1Ks
25,56 € 26,90 €

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol, 3. doplněné a přepracované


V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např. v Jižní Koreji, Kolumbii, Dominikánské republice, na Kubě, na Islandu, v USA, Angole, Norsku aj. Kniha je určena zejména studentům mezinárodního obchodu a studentům připravujícím se na diplo-matickou dráhu, ale velmi cenné informace v ní najdou i lidé, kteří v těchto oblastech již působí. Po přečtení budete vědět, jaké jsou nejčastější prohřešky a největší nedostatky, s nimiž je možno se v praxi setkat, jak jednat se zahra-ničními partnery z více než padesáti zemí, na co si dát pozor a jak udělat dobrý dojem. V příloze najdete vzory pro-tokolární a diplomatické korespondence, pravidla používání vizitek ve vybraných zemích a další užitečné informace.
U dodávateľa
13,93 € 14,66 €

Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede


Monografia „Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede" predstavuje praktickú a užitočnú pomôckou na zvládnutie náročnej funkcie hlavného kontrolóra územnej samosprávy. Autorka pri písaní využila všetky svoje teoretické aj praktické vedomosti, skúsenosti a znalosti, ktoré získala počas svojej dlhoročnej praxe hlavnej kontrolórky, autorky, ale aj lektorky. V monografii je spracovaných 214 otázok a odpovedí čitateľov a tento rozsah je dôkazom toho, ako sa prostredie, v ktorom hlavní kontrolóri vykonávajú svoju náročnú činnosť, neustále mení v dôsledku širokého spektra činností, ktoré kontrolujú, ako aj špecifických problémov, s ktorými sa vo svojej každodennej praxi stretávajú. Súčasťou monografie sú praktické poznatky a vedomosti z vykonávania kontrol, z plnenia úloh, ktoré hlavnému kontrolórovi vyplývajú z osobitných predpisov. Publikácia vám pomôže zorientovať sa v špecifickej odbornej problematike súvisiacej nielen s kontrolou územnej samosprávy, ale aj s jej fungovaním, riadením a financovaním. Preto sa táto publikácia stane cenným pomocníkom nielen hlavných kontrolórov, ale aj všetkých zamestnancov obecných a mestských úradov.
Na sklade 2Ks
17,96 € 18,90 €

Manažment vzdelávania


Publikácia je určená všetkým súčasným a potenciálnym vedúcim pedagogickým a vedúcim odborným zamestnancom, ako aj riadiacim zamestnancom na vyšších úrovniach riadenia školstva na účely získania cenných informácií nielen o teoretických a výskumných aspektoch riadenia. Kniha obsahuje množstvo cenných informácií a rád ako riešiť náročné rozhodovacie situácie, či už v ekonomickej, pracovno-právnej oblasti, ale aj v procese riadenia a osobného manažmentu. Publikácia je v súčasnosti najkomplexnejšie spracovaným materiálom pre študentov študijných programov zameraných na manažment vzdelávania, resp. funkčné vzdelávanie. Ide o ojedinelú publikáciu, ktorá ponúka komplexný pohľad na riešenie súčasných problémov manažmentu vzdelávania.
Na sklade 2Ks
17,58 € 18,50 €

Podnikáme a obchodujeme po anglicky, po nemecky


Rozhodli ste sa podnikať či obchodovať aj s partnermi v zahraničí? Potom je táto trojjazyčná príručka určená práve Vám. Bude Vás spoľahlivo sprevádzať na služobných cestách i pri obchodných rokovaniach. Príručka obsahuje dialógy, množstvo fráz, slovných spojení i slovíčok, ktoré môžete využiť pri rokovaniach s partnermi z anglicky a nemecky hovoriacich krajín.
Na sklade 1Ks
2,81 € 2,96 €

Alchymie


Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá. Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl. Abyste byli brilantní, musíte být iracionální. Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.
Na sklade 1Ks
20,85 € 21,95 €

dostupné aj ako:

Manažment výroby


Manažment výroby (Production Management) predstavuje významnú vednú disciplínu, ktorá sa vo svojom súhrne zaoberá nielen hlavnou (základnou) výrobou, ale aj predvýrobnými etapami a manažmentom obslužných procesov. Synergia týchto, na pohľad samostatných oblastí, je nevyhnutná preto, že dané subjekty musia participovať nielen ako základňa, ale aj nadstavba ďalším, rozvojovým procesom v manažmente výroby (Production Development Management). Samozrejme, je tu aj množstvo iných, ďalších faktorov, ktoré na manažment výroby pôsobia, nútia ho neustále zdokonaľovať. Sú to napríklad: ľudský činiteľ, inovácie, marketing, informatika, finančné predpoklady, kvalita výrobkov a výrobných procesov, logistika, ekologické aspekty a podobne. Tie možno rovnako označiť za imanentné a významné z hľadiska ďalšieho rozvoja manažmentu výroby. Významnou stránkou disciplíny manažmentu výroby je aj skutočnosť, že nielen u nás, ale i v manažérskych štúdiách na biznis univerzitách v zahraničí patrí tento predmet do základného repertoára výroby. Pramení to z toho, že výsledky výroby sú hlavnou náplňou podnikania. Aj väčšina ďalších ekonomických predmetov je naostatok zameraná na rozvoj výroby, pretože až vo výrobe sa transformujú finančné, inovačné, marketingové a iné aktivity na produkty, ktoré kapitalizujú na trhu. Manažment výroby poskytuje základy anatómie výrobného organizmu a jeho riadenia. Rozhodujúci moment a ťažisko spočíva v riadení procesov tvorby novej produkcie a v ekonomickom zhodnocovaní všetkých výrobných činiteľov i nehmotných aktív. V tom je aj zmysel a jadro podnikania vo výrobnom systéme v podniku. Novo koncipovaná vysokoškolská učebnica Manažment výroby je výsledkom vedeckej, odbornej a pedagogickej práce kolektívu autorov, učiteľov či pedagógov na Katedre manažmentu výroby a logistiky, Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Jej cieľom je poskytnúť hlavne študentom fakulty nielen teoretické, ale aj praktické poznatky a skúsenosti učiteľov na katedre. Novší obsah, forma a štruktúra vysokoškolskej učebnice rešpektuje ako klasické súvislosti, ktoré sú prirodzené a adekvátne na základné pochopenie celého komplexu problémov typických pre manažment výroby, tak aj poznatky rozvojového charakteru, disciplín, moderných koncepcií či procesného riadenia, ktoré v súčasnom manažmente výroby navodzujú potrebu zmien. V zmysle obsahu, štruktúry, genézy jednotlivých kapitol je vysokoškolská učebnica usporiadaná do týchto celkov: *Podstata a náplň manažmentu výroby. *Etapy tvorby výrobného programu v podniku. *Manažment predvýrobných etáp (prípravy výroby) v podniku. *Manažment hlavnej (základnej) výroby v podniku. *Manažment obslužných procesov vo výrobe. *Rozvojové procesy a vnútropodnikový manažment vo výrobe. *Manažment kvality a služieb v rozvoji výroby. *Logistika výroby v rozvoji podniku. *Súčasné trendy a smerovanie procesnej orientácie manažmentu výroby a logistiky. *Udržateľný rozvoj a ekologizácia v manažmente výroby. Kolektív autorov učebnice záverom vyjadruje presvedčenie, že predložená publikácia efektívne poslúži nielen študentom na našej fakulte, ale aj ostatným, ktorí sa o danú problematiku intenzívnejšie zaujímajú. Zároveň ďakujeme za pomoc, ochotu a rady všetkým, ktorí boli nápomocní v súvislosti s jej vydaním.
Na sklade 2Ks
28,50 € 30,00 €

Podnikové financie, 4., prepracované a doplnené vydanie


4., prepracované a doplnené vydanie Zbierka príkladov nadväzujúca na vysokoškolskú učebnicu K. Vlachynský a kol.: Podnikové financie spracúva problematiku aplikačným spôsobom. Každá kapitola má teoretické východiská danej problematiky, na ktorú nadväzujú riešené a neriešené príklady. V oblasti teórie vychádza z najnovších poznatkov a prístupov vo finančnej vede, v praktickej aplikácii rešpektuje súčasné normy a pravidlá platné vo financiách a v účtovníctve. Publikácia sa zameriava najmä na získavanie finančných zdrojov a ich umiestňovanie do majetku podniku, na ohodnocovanie podniku, vzťahy k zahraničiu, analýzu finančnej situácie a finančné plánovanie podniku, finančné aspekty združovania podnikov. Je určená študentom ekonomických fakúlt a pracovníkom z praxe.
Na sklade > 5Ks
12,35 € 13,00 €

Škola mzdovej účtovníčky 2023


Prvé vydanie 800-stranovej knihy, ktorej ambíciou je stať sa nepostrádateľnou pomôckou pri práci každej mzdovej účtovníčky, účtovníka alebo vedúceho zamestnanca akejkoľvek organizácie zamestnávajúcej zamestnancov. V knihe nájdete zrozumiteľné vysvetlenie prakticky všetkých problémov, s ktorými sa môžete stretnúť pri vašej práci. Jednotlivé kapitoly knihy sú tematicky rozdelené postupne tak, že tu nájdete informácie k Zákonníku práce, k zdaneniu príjmov zamestnancov a k odvodom na sociálne poistenie a na zdravotné poistenie. Naviac v knihe nájdete podrobne spracované texty k nemocenským dávkam a dokonca i k dôchodkom. Kniha tak bude dôležitou pomôckou nielen pri vašej práci, ale aj v prípadoch, kedy budete potrebovať poradiť vašim zamestnancom alebo klientom.
U dodávateľa
75,24 € 79,20 €

Üzleti titkok a Bibliából


A Biblia évezredek óta nyújt útmutatást lelkes rajongóinak mindenféle törekvéseikben, és ez alól a pénzügyek sem jelentenek kivételt. Az ősi zsidó bölcsesség terén szerzett jártasságával Daniel Lapin rabbi kinyert 40 üzleti titkot az emberiség legmegbízhatóbb könyvének lapjairól. Üzleti titkok a Bibliából című művében a rabbi világosan kifejti ezeket az időtlen igazságokat, hogy alkalmazhassuk őket az üzleti életben és azon túl. Könyvében Lapin rabbi elmagyarázza, hogy másokkal való kapcsolatainkat az üzleten mérhetjük le, és a Biblia megmutatja, hogyan szolgálhatunk mások felé kölcsönös hasznunkra. Csak úgy érhetjük el a tartós anyagi és személyes sikert, ha egyesítjük az üzletet, a kapcsola- tokat és a szellemi életet. Ha az üzletre és a kemény munkára összpontosítasz, s közben nem érted, miért nem vagy sikeresebb, ez a könyv neked szól! Az Üzleti titkok a Bibliából negyven egyszerű lépés segítségével szelíden egyengeti utadat a tanácstalanságtól a bővölködésig.
U dodávateľa
9,32 € 9,81 €

Forex - ziskové intradenní a swingové obchodní strategie


Kniha v originále nazvaná Day Trading and Swing Trading the Currency Market se již po několika týdnech od uvedení na trh stala bestsellerem. Odborné recenze o ní hovoří jako o jedné z nejlepších forexových knih na světě a obchodují podle ní i špičkoví tradeři. Knihu profesionálně přeložil aktivní forexový trader a člen týmu FXstreet.cz. Po přečtení knihy uvidíte forexový trh novýma očima a se strategiemi, které vás autorka v knize naučí, se můžete postavit i traderům z velkých fondů a bank.
Na sklade 2Ks
41,28 € 43,45 €

Motivace a odměňování pracovníků


Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale nevíte jak? Přijde vám finanční forma motivace už v dnešní době málo? Zkušený a úspěšný autor vám v knize poradí, jak kombinovat finanční i nefinanční motivaci a zda lépe funguje pozitivní či negativní motivace. Zjistíte, jak posílit ducha celého týmu a jaké jsou nejčastější motivační chyby vedoucích. Publikace spojuje manažerské, psychologické a ekonomické přístupy k motivaci pracovníků. Prozradí vám, jaké jsou přínosy zaměstnaneckých benefitů, jak delegovat pravomoci, zadávat úkoly, hodnotit výsledky apod. Cílem je ukázat, jak na základě účinné a správně zaměřené motivace získat od svých spolupracovníků to nejlepší. Kniha je určena především manažerům, studentům manažerských oborů, vedoucím týmů a personalistům.
U dodávateľa
12,76 € 13,43 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.