Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 7 z 307
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Price Action II.
Investování pro začátečníky, 4. vydanie
Financial Statements for the Needs Of Managers
Princípy mikroekonómie (Cvičebnica), 2. vydanie
Nový minútový manažér
dostupné aj ako:
No filter
Černá labuť
Šťastné peníze
Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol, 3. doplněné a přepracované
Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede
Manažment vzdelávania
Podnikáme a obchodujeme po anglicky, po nemecky
Alchymie
dostupné aj ako:
Toto je marketing
Podnikové financie, 4., prepracované a doplnené vydanie
Manažment výroby
Škola mzdovej účtovníčky 2023
Üzleti titkok a Bibliából
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.