Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 282 z 309
Účetnictví pojišťoven
Dynamický harmonogram
Management udržitelného rozvoje regionů, obcí a sídel
Marketing
dostupné aj ako:
Studia vizuálni kultúry
Domácí kino - speciál Computer jaro 2005
Úspěšná práce s týmem
Peníze jsou krásné
Zbohatněte jako já
Bohatá žena
Odvaha být bohatá
dostupné aj ako:
Mezinárodní management a globalizace
Jak koupit a prodat byznys
Ako správne rozumieť informáciám z účtovnej uzáverky
Daňový průvodce pro mzdové účetní
Daň z příjmu fyzických osob 2010
Průvodce pro interní audit a risk management
Daň z převodu nemovitostí
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.