Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Daňová teorie a politika, 5.vydanie


Kniha poskytuje čtenáři komplexní přehled o problematice daní – od otázek daňové teorie přes uspořádání současných daňových systémů vyspělých zemí až k jejich harmonizaci v EU. Kniha naznačuje hlavní přednosti a nedostatky daňových systémů a jednotlivých daní z hlediska teoretických požadavků na dobré daně. Již páté vydání této úspěšné knihy zahrnuje mj. témata, jako zavedení tzv. rovné daně či ekologických daní, obsahuje aktualizovaná data o výnosech, sazbách, harmonizaci a dalších charakteristikách daní.
Vypredané
13,77 € 14,49 €

Psychológia a reklama + CD


Pocity, ktoré v čitateľovi zanechá táto knižka, možno vari najlepšie vyjadriť parafrázovaním posudku jedného z recenzentov: rukopis knihy som si prečítal s radosťou – autorka dokázala nájsť aktuálnu tému, problém, ktorý sa stáva témou dňa pre ľudí v reklamnom biznise; so záujmom – naliehavou potrebou v reklame je dnes hľadanie hlbšieho zmyslu vlastnej činnosti, profesionalizácia a špecializácia; s hrdosťou – vyplývajúcou z faktu, že ide o pôvodnú prácu, ktorá môže konkurovať prekladovej literatúre. Kniha je zdrojom užitočnej inšpirácie najmä pre pracovníkov reklamných a mediálnych agentúr, kreatívnych štúdií, médií, výskumných inštitúcií, ale aj pre marketingových pracovníkov firiem a podnikov. Umožní im lepšie si vzájomne porozumieť pri zadávaní kampaní, realizácii, kontrole a hodnotení efektívnosti reklamného pôsobenia na človeka. No a pre študentov reklamy a marketingu je to jedna zo základných učebníc.
Vypredané
39,07 € 41,13 €

Velký průvodce podnikatele


Průvodce podnikatelskou činností fyzických a právnických osob účtujících v podvojném účetnictví. Vede podnikatele od prvotního rozhodnutí o zahájení podnikatelské činnosti přes sepsání společenské smlouvy a zapsání do obchodního rejstříku až po ukončení podnikatelské činnosti. Přílohou je daňový platební kalendář na rok 1998/99 a seznam platných právních norem pro podnikatelskou činnost.
Vypredané
6,48 € 6,82 €

Tajomstvá nedokonalého trhu


Autor jednoduchou, prístupnou formou vysvetľuje zákonitisti a princípy dokonale konkurenčného trhu a odhaľuje tajomstvá fungovania nedokonalého trhu v podmienkych monopolistickej, duopolistickej a oligopolistickej konkurencie. Osobitnú pozornosť venuje základným princípom regulácie a kontroly, formovaniu konkurenčného prostredia v slovenskej ekonomike, opatreniam protimonopolnej politiky, protimonopolným a protitrustovým zákonom, ako aj základným princípom a pravidlám, ktorými sa Protimonopolný úrad SR snaží ochraňovať hospodársku súťaž. Určené pre študentov ekonomických fakúlt i pre podnikateľov.
Vypredané
2,80 € 2,95 €

Teória ekonomickej nerovnováhy


Vývojové štádiá teórie ekonomickej nerovnováhy. Walrasovský "aukcionár". Nerovnovážna cena na trhu. Spätosť nerovnováh s peňažnou ekonomikou. Analýza peňažného hospodárstva. Sayov zákon trhov. Fixné ceny.
Vypredané
5,30 € 5,58 €

dostupné aj ako:

Riadenie hodnoty podniku – praktikum


Vypredané
4,09 € 4,31 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.