! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Série


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Pedagogika strana 5 z 91

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

5 dní, ktoré zmenia vašu rodinu


Keď ide o zdravie a šťastie rodiny, každý jej člen hrá dôležitú rolu. Každý si zaslúži lásku a rešpekt, a potrebuje vedieť, že aj keď urobí chybu, rodina ho bezpodmienečne miluje. A keď všetci ťahajú za jeden povraz, tak majú všetci vyhraté. Ale je možné mať šťastnú a spokojnú rodinu? Odborník na výchovu Dr. Kevin Leman je o tom presvedčený a ukáže vám, ako sa k tomu vaša rodina môže dopracovať - len za päť dní. Ukazuje rodinám, ako · komunikovať úprimne a láskavo · si určiť správne priority · určiť úlohy v rodine · si zariadiť pohodový a plnohodnotný čas s rodinou Skvelé rady Dr. Lemana sú ako vždy pretkané humorom, rôznymi životnými príbehmi a múdrosťou, ktorá vychádza z dlhoročnej praxe a skúseností.
Na sklade 2Ks
9,41 € 9,90 €

Najděte si svého marťana (4.vydání)


Kniha je cenná hlavně tím, že je napsána odborně, přitom naprosto srozumitelně, autor si s pomyslným čtenářem vlastně povídá. Objevíte v ní svěží pohledy a úvahy z oblasti sebepoznání, mezilidských vztahů a výchovy malých dětí. Dozvíte se informace, o kterých s překvapením zjistíte, že je prostě potřebujete k tomu, abyste mohli vést spokojený život. Text v knize je silný a místy až naléhavý a zejména vás zaujme to, s jakým citem Marek Herman popisuje svět malých dětí.
U dodávateľa
15,11 € 15,90 €
  • 5 /5

Rozvíjajúce hrové činnosti pre deti v kolektíve


Nová publikácia plná hrových a činnostných námetov na komplexnú stimuláciu a rozvoj detskej osobnosti. Námety sú vhodné pre 2- a 3-ročné deti navštevujúce jasle, detské centrá a materské školy, pre deti vývinovo oslabené alebo oneskorené, ktoré potrebujú stimuláciu schopností a zručností založenú na zmyslovom, motorickom a činnostnom prístupe, pre deti a ich rodičov v domácom prostredí, aj ako príprava dieťaťa na nástup do materskej školy. Príprava a realizácia popisovaných námetov nepotrebuje drahé hračky a nákladné pomôcky, a preto ich veľmi rýchlo a jednoducho môžete každodenne využívať pri práci s deťmi.
U dodávateľa
8,08 € 8,50 €
  • 5 /5

KuliFerdo Ide do školy KOMPLET 1 – 3


Sada 3 pracovných zošitov pre predškolákov, ktoré pripravia na školu naozaj po všetkých stránkach. Tvoria užitočnú pomôcku na zistenie a rozvíjanie školskej pripravenosti detí. Sú určené pre deti vo veku 5 až 7 rokov. Úlohy v pracovných zošitoch sú koncipované tak, aby rozvíjali všetkých desať oblastí školskej pripravenosti: Pohyb, Samostatnosť, Motorika, Vnímanie, Tvorivosť, Myslenie, Pravidlá, Jazyk a reč, Vedomosti a Pamäť.
Na sklade 3Ks
23,25 € 25,00 €

Škola nie je výchovný tábor


Knihu tvoria skutočné príbehy učiteľov a konkrétne situácie, s ktorými sa stretli počas svojej pedagogickej praxe. Príbehy sa týkajú problémových a agresívnych žiakov, detí s ADHD, autizmom či s poruchami správania. Nájdete v nej aj skúsenosti učiteľov so vzdelávaním a s výchovou rómskych detí a detí z rodín, v ktorých úradujú vulgarizmy, klamstvá, agresivita, alkohol a tabak. Jednotlivé kapitoly vám ponúknu rady, ako vyriešiť problémové správanie žiakov v školách.
Na sklade > 5Ks
16,14 € 16,99 €
  • 5 /5

KuliFerdo Zrakové vnímanie I. prac.zošit


Červené pracovné zošity KuliFerdo sú výnimočnou pomôckou pre pedagógov a rodičov detí predškolského veku na rozvoj školskej zrelosti. Sú vhodné pre použitie v školskom aj domácom prostredí. Všetky úlohy sú výborné na osvojenie, precvičovanie a rozvoj schopností a zručností potrebných na vstup do základnej školy. Pracovných zošitov je osem, každý sa zameriava na inú oblasť: zrakové vnímanie I, zrakové vnímanie II, grafomotorika, rozvoj myslenia, pozornosť, predmatematické predstavy, orientácia, sluchové vnímanie. Úlohy vytvorili odborníci priamo pre potreby detí. Za edíciou stojí vydavateľstvo Raabe.
Na sklade 1Ks
2,85 € 3,00 €
  • 5 /5

KuliFerdo Zrakové vnímanie II.


Červené pracovné zošity KuliFerdo sú výnimočnou pomôckou pre pedagógov a rodičov detí predškolského veku na rozvoj školskej zrelosti. Sú vhodné pre použitie v školskom aj domácom prostredí. Všetky úlohy sú výborné na osvojenie, precvičovanie a rozvoj schopností a zručností potrebných na vstup do základnej školy. Pracovných zošitov je osem, každý sa zameriava na inú oblasť: zrakové vnímanie I, zrakové vnímanie II, grafomotorika, rozvoj myslenia, pozornosť, predmatematické predstavy, orientácia, sluchové vnímanie. Úlohy vytvorili odborníci priamo pre potreby detí. Za edíciou stojí vydavateľstvo Raabe.
Na sklade 2Ks
2,85 € 3,00 €

Aktivity pre ŠKD I. pre deti vo veku 6-8 rokov


Kniha Aktivity pre školský klub detí 1 obsahuje konkrétne námety na aktivity vo výchovnej činnosti s deťmi v školskom klube detí s metodickými pokynmi vrátane výkonových, obsahových štandardov a výchovno-vzdelávacích cieľov. Prináša edukačné materiály s námetmi na zdokonaľovanie jednotlivých oblastí výchovy: • Vzdelávacia oblasť výchovy, • Spoločensko-vedná oblasť výchovy, • Pracovno-technická oblasť výchovy, • Prírodovedno-environmentálna oblasť výchovy, • Esteticko-výchovná oblasť výchovy, • Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť výchovy... Aktivity pre školský klub detí v publikácii sú prehľadne usporiadané a rozdelené podľa ročných období a sú tak využiteľné na prácu s deťmi vo veku 6 – 8 rokov počas celého kalendárneho roka.
Na sklade 3Ks
25,08 € 26,40 €

Kritické myslenie pohľadom učiteľov


Autorky publikácie "Kritické myslenie pohľadom učiteľov" sa zameriavajú nielen na identifikáciu kľúčových stratégií rozvoja kritického myslenia žiakov v edukačnom procese a na ich teoretickú charakteristiku, ale aj na vymedzenie možností ich aplikácie. Súčasťou monografie je výskumné šetrenie, ktoré prináša výsledky názorov učiteľov z praxe týkajúce sa frekvencie použitia a významu vybraných dimenzií – kritické myslenie, štruktúrovanie učiva, uplatňovanie vybraných edukačných stratégií, pri aplikácii ktorých predpokladajú významný vplyv na rozvoj kritického myslenia žiakov. Autorky tiež venujú pozornosť vzdelávaniu učiteľov z perspektívy ich profesijného rozvoja. Publikácia svojím spracovaním, ako aj výskumným zistením predstavuje prvotinu, keďže monografie takéhoto zamerania neboli na Slovensku doteraz komplexne spracované. Monografia poukazuje na aktuálne problémy prípravy učiteľov vo vzťahu k prebiehajúcim reformám s dôrazom na preferenciu rozvoja kritického myslenia žiakov a tiež ponúka niekoľko námetov na zlepšenie danej situácie. Je určená pre odbornú pedagogickú verejnosť, najmä pre učiteľov, ako aj pre ostatných záujemcov o túto problematiku.
Na sklade 1Ks
17,77 € 18,70 €

Kuliferdo set 7 prac.zošitov - špecifické poruchy učenia


Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka základných škôl so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia. Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov obsahuje aktivity zamerané na reedukáciu špecifických porúch učenia. Je systematicky koncipovaný a vypracovaný odborníkmi na špecifické poruchy učenia. Všetky aktivity (pracovné listy) je možné zaradiť v 1. až 4. ročníku základných škôl, ale aj v predprípravnom ročníku, do vyučovacieho procesu bez nutnosti náročnej metodickej prípravy, pričom je možné sledovať individuálne pokroky jednotlivých žiakov. Pracovné zošity sú účinnou pomocou aj pre domáce precvičovanie. Súbor pracovných zošitov Kuliferdo obsahuje pracovné zošity s týmto zameraním: Orientácia Pozornosť I Pozornosť II Pozornosť III Zrakové vnímanie I Zrakové vnímanie II Sluchové vnímanie
Na sklade 1Ks
19,53 € 21,00 €

Výchova mimo vyučovania


Výchova mimo vyučovania - Riadenie edukačného procesu v školských zariadeniach (2023) je vysokoškolská učebnica určená študentom na pedagogických fakultách, študentom učiteľských smerov a aprobácií, vychovávateľom, cvičným pedagógom, metodikom, účastníkom a učiteľom profesijného rozvoja a širokej verejnosti. Učebnica ponúka alternatívu výchovno-vzdelávacej práce vo výchove mimo vyučovania, ktorá reflektuje aktuálnu legislatívu, pedagogickú dokumentáciu a trendy v oblasti výchovy a vzdelávania. Publikácia je výsledkom dlhodobej pedagogickej, výskumnej a publikačnej činnosti autorky v uvedenej oblasti pedagogických vied. Zámerom publikácie je prezentovať sumarizujúce a aktualizované informácie z oblasti legislatívy, metodických usmernení, pedagogickej dokumentácie a riadenia výchovno-vzdelávacieho procesu vo vzťahu k školskému výchovno-vzdelávaciemu zariadeniu – školskému klubu detí. Veríme, že publikácia bude inšpiratívnou a mobilizujúcou k presadzovaniu inovácií a zmien, ktoré sú v oblasti práce s deťmi a mládežou v školských výchovno-vzdelávacích zariadeniach nevyhnuté. Učebnica je interaktívna a má päť kapitol, v rámci ktorých autorka venuje pozornosť teoretickým a koncepčným východiskám pre výchovu mimo vyučovania. Diskutované sú časté legislatívne zmeny vo vzťahu k školským výchovno-vzdelávacím zariadeniam, s úzkym zameraním na školský klub detí i problematika riadenia a organizácie výchovno-vzdelávacej práce v školskom klube detí. Ďalšia časť učebnice je venovaná obsahovej dimenzii výchovy mimo vyučovania, ktorú reprezentujú tematické oblasti výchovy. Čitateľom autorka ponúka deskripciu súčasne platných i nových tematických oblastí výchovy, definovaných v štátnych výchovných programoch. Prezentované sú rôzne pohľady na riadenie výchovno-vzdelávacieho procesu v školskom klube detí – ako plánovať, realizovať i vyhodnocovať výchovno-vzdelávací proces. Téma hodnotenia a sebahodnotenia dieťaťa vo výchove mimo vyučovania a problematika odmeňovania a chválenia vo výchovno-vzdelávacom procese, je spracovaná optikou modernej pedagogiky a rešpektujúcej výchovy. Záver učebnice je venovaný modernému ponímaniu školských klubov detí a apelu na nutnosť reflektovania záujmov a potrieb súčasných detí, pretože sú generáciou, ktorá sa narodila a žije v diametrálne odlišnom svete ako ich rodičia či pedagógovia. Z posudku recenzenta: Interaktívnosť učebnice autorka dosiahla implikovaním QR kódov, prostredníctvom ktorých sú dokumenty, na ktoré sa autorka v učebnici odvoláva čitateľom rýchlo dostupné. Pozitívum učebnice je aj to, že na začiatku každej kapitoly je stručný prehľad kľúčových informácií, ktoré kapitola obsahuje, čím sa v relatívne rozsiahlej práci významne uľahčí orientácia čitateľa v texte a práve táto skutočnosť umožňuje používať kapitoly ako samostatné celky bez toho, aby sa obsah atomizoval do niekoľkých dielov publikácie. Čo je ešte potrebné vyzdvihnúť sú zadania a úlohy na konci každej kapitoly. Autorka k ich koncipovaniu pristupovala s deklarovaným zámerom rozvíjať kompetencie študentov príslušného študijného programu. Zadanie a úlohy sú orientované na rozvoj analytického a kritického myslenia študentov a na rozvíjanie ich spôsobilosti prepájať teóriu s praxou. (Prof. PaedDr. Štefan Porubský, PhD.)
U dodávateľa
17,58 € 18,90 €
  • 5 /5

Logopédia včas - otázky a odpovede


„Rodič, ktorý vie nielen to, ČO má doma trénovať, ale porozumie aj tomu, AKO a PREČO, sa odrazu stáva efektívnym spoluterapeutom a najlepším odborníkom na svoje dieťa.“ Mgr. Jana Pečarková (autorka knihy Logopédia včas – otázky a odpovede) Stále viac ľudí bez ohľadu na vek či profesiu nadobúda dojem, že „dnešné deti horšie rozprávajú“. Na webových stránkach pre rodičov sa rozširuje trend písať o logopédii. Články od neodborníkov sú však neraz skreslené či málo výpovedné. Tlak okolia pôsobí na rodičov, ktorí tápu v množstve informácií. So zámerom pomôcť predovšetkým rodičom brožúra prináša odpovede na najčastejšie otázky rodičov o vývine detskej reči, jeho podpore, ťažkostiach a o starostlivosti u logopéda. Z úst autorky boli zodpovedané už mnohokrát – v ambulantnej praxi, v poradni, na ihrisku, na neformálnych fórach. Pre pedagógov, vychovávateľov, pediatrov, logopédov... má brožúra ambíciu stať sa návodom, zdrojom informácií a inšpirácií k tomu, aby mohli na otázky rodiča odpovedať adekvátne, citlivo a pohotovo. Získajte odpovede na najčastejšie otázky o vývine detskej reči, jeho podpore, ťažkostiach a o starostlivosti u logopéda • Prináša odpovede na 125 otázok, ktoré vás trápia, alebo ktoré ešte len prídu. • Odpovedá na konkrétne už diagnostikované problémy, ale dáva návody aj tým rodičom, ktorí ešte len návštevu logopéda zvažujú. • Pomôže lepšie pochopiť, ako sa rozvíja detská reč, ako ju môžu podporiť rodičia, čo všetko ju ovplyvňuje a ako to vyzerá, keď niečo nie je v poriadku. • Poskytuje rodičom tipy, ako pomôcť dieťaťu s ťažkosťami. • Nájdete tu checklisty, podľa ktorých rýchlo a jednoducho skontrolujete, či dieťa v troch a v piatich rokoch potrebuje logopedickú starostlivosť. • Ako BONUS obsahuje oromotorické kartičky na cvičenie správnej výslovnosti. Podľa jednoduchých inštrukcií vďaka nim zábavnou hrou rozcvičujete detské ústa a jazýček a posúvate detskú výslovnosť tým správnym smerom. Zámerom autorky bolo odborne, ale zároveň zrozumiteľnou formou poskytnúť informácie o najčastejších poruchách reči, s ktorými sa v detskej populácii stretávame, ich príčinách, možnostiach podpory vývinu reči, ako aj o tom, kedy sa obrátiť na logopéda a ako logopéd s dieťaťom pracuje. Využiť ju môžu nielen rodičia a pedagógovia, ktorým je text primárne určený, ale aj detskí lekári. Rodičia v texte nájdu odpovede na otázky, ktoré ich často ohľadom vývinu ich detí trápia, pedagogickí a odborní zamestnanci či lekári získajú nástroj, ktorý im pomôže v praxi orientačne zhodnotiť stav detí, s ktorými pracujú a usmerniť ich rodičov v ďalšej ceste rozvoja ich dieťaťa. ODBORNÁ GARANCIA Autorka: Mgr. Jana Pečarková, školská logopedička v centre špeciálno-pedagogického poradenstva Recenzentka: Mgr. Silvia Mináriková, klinická logopedička v logopedickej ambulancii
Na sklade 3Ks
23,18 € 24,40 €
  • 5 /5

KuliFerdo Predmatematické predstavy


Červené pracovné zošity KuliFerdo sú výnimočnou pomôckou pre pedagógov a rodičov detí predškolského veku na rozvoj školskej zrelosti. Sú vhodné pre použitie v školskom aj domácom prostredí. Všetky úlohy sú výborné na osvojenie, precvičovanie a rozvoj schopností a zručností potrebných na vstup do základnej školy. Pracovných zošitov je osem, každý sa zameriava na inú oblasť: zrakové vnímanie I, zrakové vnímanie II, grafomotorika, rozvoj myslenia, pozornosť, predmatematické predstavy, orientácia, sluchové vnímanie. Úlohy vytvorili odborníci priamo pre potreby detí. Za edíciou stojí vydavateľstvo Raabe.
Na sklade 1Ks
2,79 € 3,00 €

Lulu a Cita


Knižka pre deti z dielne logopedičiek. Knižku napísali logopedičky a odporúča ju pre deti Slovenská asociácia logopédov. Je zameraná na rozvíjanie komunikačných kompetencií detí vo veku 4 až 7 rokov. Okrem vtipného krásne ilustrovaného príbehu obsahuje aj deväť aktivít, ktoré opäť súvisia s rečou a podporou jazykových schopností detí. A pozor, v knižke sú strany, ktoré sú určené na kreslenie! Vhodná na spoločné čítanie i pre začínajúcich čitateľov.
Na sklade 2Ks
16,28 € 17,14 €

Aktivity pre ŠKD II. pre deti vo veku 9-11 rokov


Kniha Aktivity pre školský klub detí 2 obsahuje konkrétne námety na aktivity vo výchovnej činnosti s deťmi v školskom klube detí s metodickými pokynmi vrátane výkonových, obsahových štandardov a výchovno-vzdelávacích cieľov. Prináša edukačné materiály s námetmi na zdokonaľovanie jednotlivých oblastí výchovy: • Vzdelávacia oblasť výchovy, • Spoločensko-vedná oblasť výchovy, • Pracovno-technická oblasť výchovy, • Prírodovedno-environmentálna oblasť výchovy, • Esteticko-výchovná oblasť výchovy, • Telovýchovná, zdravotná a športová oblasť výchovy... Aktivity pre školský klub detí v publikácii sú prehľadne usporiadané a rozdelené podľa ročných období a sú tak využiteľné na prácu s deťmi vo veku 9 – 11 rokov počas celého kalendárneho roka.
Na sklade 2Ks
25,08 € 26,40 €

ADHD - rýchly sprievodca nielen pre učiteľov


Skratka ADHD (z angl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder) označuje poruchu pozornosti s hyperaktivitou príznačnú pre tie deti, u ktorých sa prejavuje problém udržať pozornosť a ovládať svoju impulzívnosť a pohyb. V prvom rade treba pripomenúť, že dieťa s ADHD má špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby, pri ktorých je nevyhnutná značná trpezlivosť, ale aj odhodlanie a hlavne autoritatívnosť. Takéto dieťa je krehké, citlivé, hoci spočiatku sa možno zdá, že je len nevychované, panovačné a lenivé. Preto mu treba najprv porozumieť, až potom ho usmerňovať. Čím viac spoznáte jeho kognitívne procesy, tým lepšie mu budete rozumieť. Čím skôr pochopíte, prečo je také, aké je, a prečo robí to, čo robí, tým jednoduchšie si k nemu reálne vytvoríte cestu a podarí sa vám dosiahnuť, že vás bude rešpektovať. Vďaka tomu nebude výchovno-vzdelávací proces až taký namáhavý a budete ho môcť viesť životom a objaviť jeho veľký potenciál. Skúste si predstaviť svojho žiaka s ADHD ako dieťa s jedným prevodovým stupňom navyše, s batériami, ktoré sa nikdy nevybijú: takéto dieťa má veľa energie, ľahko sa začne nudiť, ustavične niečo robí, neustále ho lákajú nové zážitky, ak spozoruje niečo nové a vzrušujúce, nedokáže sa samo ovládať; a to platí aj v opačnom prípade, pri nejakej nudnej aktivite. Prečo je práca s dieťaťom s ADHD v škole ťažká? Pretože je to dieťa, ktoré sa nevhodne správa, a teda prvé, na čo pomyslíme, je, že jeho problematické správanie a učenie sa závisí od neho samotného a od jeho rodiny. Keď nerešpektuje pravidlá, prirodzene nám napadne, že si doma môže robiť, čo chce, alebo keď príde do triedy bez školských pomôcok a nemá urobené domáce úlohy, že doma naňho nikto nedohliada. V skutočnosti môže mať dieťa s ADHD viac či menej komplikovanú rodinnú situáciu, čo v podstate platí aj pre akékoľvek iné dieťa, ktoré má nejaké problémy.
Na sklade 2Ks
13,78 € 14,50 €

Motivácia v edukačnom procese


Motivácia je súborom pohnútok, ktoré vyvolávajú aktivitu organizmu a určujú jej zameranie. Je to vnútorná hnacia sila, ktorá ženie k uspokojeniu nenaplnených potrieb. Hovorí sa, že dobrá motivácia je zárukou úspechu a vo vzťahu k edukácii, že „dobrá motivácia je polovica úspechu práce učiteľa a učenia sa žiaka“. Učitelia pracujú v rôznych školách, v triedach s rozličným počtom žiakov, so žiakmi s rôznym vzťahom k učeniu, s rôznymi osobnostnými danosťami či z rozličného rodinného prostredia. To všetko si vyžaduje odborný pedagogický, ale aj psychologický prístup k žiakom. Kvalitné vzdelávanie je tak v mnohom podmienené aj dobre cielenou motivačnou činnosťou učiteľov, ktorá významne vplýva na efektívnosť edukačného procesu. Skúsený a úspešný autor prof. PhDr. Erich Petlák, CSc., v publikácii prezentuje súčasné poznanie a prístupy k motivácii a edukácii, druhy motivácie a motivačné teórie a poukazuje najmä na problémové aspekty motivácie učiteľov i žiakov. Publikácia je určená pedagogickým zamestnancom a odborným zamestnancom škôl a školských zariadení, manažmentu školy, zriaďovateľom škôl a školských zariadení a v neposlednom rade aj študentom pripravujúcim sa na učiteľské povolanie.
Na sklade 2Ks
10,36 € 10,90 €
  • 5 /5

Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa


Sebareflexia v práci učiteľa je tou oblasťou, ktorá mu umožňuje vlastné sebazdokonaľovanie a súčasne je aj činiteľom proti syndrómu "vyhasínania učiteľa". Najpodstatnejšie je však to, že pravidelná a neformálna sebareflexia skvalitňuje priebeh a výsl edky výchovno-vzdelávacieho procesu. V tomto zmysle autori vysvetľujú podstatu sebareflexie, jej obsahy, typy a fázy...
Na sklade 1Ks
8,46 € 8,90 €

Klíma školy a klíma triedy


Klíma školy a klíma triedy sú významnou emocionálnou záležitosťou. Škola musí byť nielen miestom poskytujúcim žiakom nové vedomosti, ale aj miestom, v ktorom sa žiaci cítia bezpečne, v ktorom môžu rozvíjať nielen kognitívnu, ale aj emocionálnu stránku svojej osobnosti. Školská prax sa sústreďuje na vedomostnú stránku, pričom sa v tomto procese stráca žiak – žiak so svojimi radosťami, ale aj problémami, žiak s väčšou alebo menšou sebamotiváciou do učebnej činnosti, žiak s túžbou prežívať pocity uznania za svoju činnosť, žiak so svojimi snami a túžbami ... Štúdium klímy nám môže dať odpovede na otázky týkajúce sa toho, akí sú žiaci, prečo sú takí, akí sú, akí by mali a mohli byť, aké majú predstavy o škole, aká škola by im vyhovovala a čo by sme mali robiť preto, aby sa žiaci v školách cítili príjemnejšie, čo je predpokladom zvyšovania ich výkonnosti v učení. Kniha môže byť podnetom pre všetkých, ktorí pracujú alebo budú pracovať so žiakmi v školách, k štúdiu a skúmaniu pohľadov a názorov žiakov na svoju školu a život v nej.
U dodávateľa
8,46 € 8,90 €

Pedagogikcká literatúra je zameraná na štúdium, výskum a aplikáciu pedagogických princípov a metód vo vzdelávacom procese. V tejto kategórii nájdete knihy a diela od svetových aj slovenských autorov, ktoré vám poskytnú ucelený prehľad o pedagogike a jej vplyve na výchovu a vzdelávanie. Nájdete tu knihy zamerané na pedagogiku, vdelávanie a vyučovanie ale aj na rodinu a rodičovstvo.

K najznámejším autorom patria Jean Piagetči Maria Montessori.

Zo slovenských autorov sú to Jan Amos Komenský či Ľudovít Štúr.