! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 48
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097044916
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970449-1-6
  • Dátum vydania: 1. januára 2010
  • Vydavateľstvo : KPMD s.r.o.
  • Hmotnosť: 0,06 kg

Čitateľ v druhom ročníku - Metodické poznámky

Alžbeta Hirková

Čitateľ v druhom ročníku - Metodika – sú metodické poznámky k učebnici čítania a pracovným listom pre 2. ročník ZŠ, ktoré vychádzajú z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR.

Čítanie je jednou z najbežnejších činností, je veľmi dôležité pre naše vzdelávanie. Čítaním sa obohacujeme, získavame nové poznatky a je nevyhnutné pre písomnú komunikáciu. Považuje sa za základ vzdelania – gramotnosti. Zvládnutie techniky čítania je nevyhnutným predpokladom učenia a zároveň podmienkou úspešnosti. Uplatňuje sa v bežnom živote, v škole na každom vzdelávacom predmete...jednoducho všade. Čítanie je prostriedkom celoživotného vzdelávania, je formou ušľachtilej zábavy, poskytuje emocionálne, estetické zážitky, rozvíja osobnosť, postoje i správanie sa čítajúceho.

Čitateľ v druhom ročníku je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti. Účel a efekt pracovného zošita spočíva v práci žiakov, ktorým približuje čítankový text, a žiak tak mohol vniknúť do segmentov textu za predpokladu súbežného používania učebnice. Žiak tak ľahšie postrehne estetické, emocionálne, etické a myšlienkové posolstvo textu v celej komplexnosti, preto sa k nemu opakovane vracia. Po prvom prečítaní dostáva žiak úlohy zamerané na hlbšie preniknutie do textu.

Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh, ktoré posilňujú aktivitu žiakov pri práci s textom a rozvíjajú jeho schopnosti porozumenia textu. Úlohy sú zostavené tak, aby mohli žiaci pracovať samostatne už od začiatku, i vo dvojiciach, i také, kde budú potrebovať pomoc vyučujúceho, aby sa vyhli nesprávnemu riešeniu. Postupne sa budú zdokonaľovať, až sa naučia pracovať samostatne a svoje riešenia si budú overovať v čítankovom texte. Pomoc dospelého pre menej rozvinutých čitateľov spočíva v zameraní pozornosti svojho zverenca na text, alebo na konkrétnu časť textu, v ktorej je odpoveď, prípadne riešenie úlohy.

Dizajn pracovného zošita je veľmi atraktívny, farebný a obohatený o obrázky, tak aby žiakov zaujal. Zošit je obsahovo rozvrhnutý podľa tematických celkov čítanky.
  • Počet strán: 48
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788097044916
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970449-1-6
  • Dátum vydania: 1. januára 2010
  • Vydavateľstvo : KPMD s.r.o.
  • Hmotnosť: 0,06 kg

Čitateľ v druhom ročníku - Metodika – sú metodické poznámky k učebnici čítania a pracovným listom pre 2. ročník ZŠ, ktoré vychádzajú z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR.

Čítanie je jednou z najbežnejších činností, je veľmi dôležité pre naše vzdelávanie. Čítaním sa obohacujeme, získavame nové poznatky a je nevyhnutné pre písomnú komunikáciu. Považuje sa za základ vzdelania – gramotnosti. Zvládnutie techniky čítania je nevyhnutným predpokladom učenia a zároveň podmienkou úspešnosti. Uplatňuje sa v bežnom živote, v škole na každom vzdelávacom predmete...jednoducho všade. Čítanie je prostriedkom celoživotného vzdelávania, je formou ušľachtilej zábavy, poskytuje emocionálne, estetické zážitky, rozvíja osobnosť, postoje i správanie sa čítajúceho.

Čitateľ v druhom ročníku je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti. Účel a efekt pracovného zošita spočíva v práci žiakov, ktorým približuje čítankový text, a žiak tak mohol vniknúť do segmentov textu za predpokladu súbežného používania učebnice. Žiak tak ľahšie postrehne estetické, emocionálne, etické a myšlienkové posolstvo textu v celej komplexnosti, preto sa k nemu opakovane vracia. Po prvom prečítaní dostáva žiak úlohy zamerané na hlbšie preniknutie do textu.

Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh, ktoré posilňujú aktivitu žiakov pri práci s textom a rozvíjajú jeho schopnosti porozumenia textu. Úlohy sú zostavené tak, aby mohli žiaci pracovať samostatne už od začiatku, i vo dvojiciach, i také, kde budú potrebovať pomoc vyučujúceho, aby sa vyhli nesprávnemu riešeniu. Postupne sa budú zdokonaľovať, až sa naučia pracovať samostatne a svoje riešenia si budú overovať v čítankovom texte. Pomoc dospelého pre menej rozvinutých čitateľov spočíva v zameraní pozornosti svojho zverenca na text, alebo na konkrétnu časť textu, v ktorej je odpoveď, prípadne riešenie úlohy.

Dizajn pracovného zošita je veľmi atraktívny, farebný a obohatený o obrázky, tak aby žiakov zaujal. Zošit je obsahovo rozvrhnutý podľa tematických celkov čítanky.
menej

book

202 389 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania