- Počet strán: 256
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788089510924
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89510-92-4
- Dátum vydania: 1. januára 2021
- Vydavateľstvo : Rokus
Kapitoly z didaktiky
Janka Ferencová
Nielen v zahraničí, ale aj na Slovensku v súčasnosti badať záujem o prepájanie poznatkov rôznych vied pri štúdiu učebného a vyučovacieho procesu. Podnetný je prístup neurovedy, ktorý sa snaží vysvetľovať učebný a následne aj vyučovací proces na báze vedeckého výskumu ľudského mozgu. Dochádza k prepájaniu neurovedy, psychológie, najmä kognitívnej, a edukačnej praxe. Na ich prieniku tak vzniká neuropedagogika, či v súvislosti s vyučovacím procesom neurodidaktika, ktorá sa stala inšpiratívnou aj pri písaní tejto publikácie. Text je vhodný ako študijný materiál pre študentov učiteľských študijných programov, ale aj pre učiteľov v praxi. Východiskom koncipovania obsahu bolo zamýšľanie sa nad vyučovaním ako procesom stimulovania učebného procesu žiaka. Prvé dve kapitoly knihy sú venované učeniu sa, najmä z pohľadu neurovedy a kognitívnej psychológie. V ďalších kapitolách je pozornosť venovaná vyučovaniu, vyučovaciemu procesu. Neuroveda, výskum mozgu a učenia sa odhaľuje čoraz viac zaujímavých a prakticky podnetných poznatkov. V knihe sú zdôraznené myšlienky, ktoré sú reálne aplikovateľné z pohľadu súčasnej školskej edukácie. Možno si len vyžadujú zmenu myslenia a postojov niektorých učiteľov.
- Počet strán: 256
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788089510924
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-89510-92-4
- Dátum vydania: 1. januára 2021
- Vydavateľstvo : Rokus
Nielen v zahraničí, ale aj na Slovensku v súčasnosti badať záujem o prepájanie poznatkov rôznych vied pri štúdiu učebného a vyučovacieho procesu. Podnetný je prístup neurovedy, ktorý sa snaží vysvetľovať učebný a následne aj vyučovací proces na báze vedeckého výskumu ľudského mozgu. Dochádza k prepájaniu neurovedy, psychológie, najmä kognitívnej, a edukačnej praxe. Na ich prieniku tak vzniká neuropedagogika, či v súvislosti s vyučovacím procesom neurodidaktika, ktorá sa stala inšpiratívnou aj pri písaní tejto publikácie. Text je vhodný ako študijný materiál pre študentov učiteľských študijných programov, ale aj pre učiteľov v praxi. Východiskom koncipovania obsahu bolo zamýšľanie sa nad vyučovaním ako procesom stimulovania učebného procesu žiaka. Prvé dve kapitoly knihy sú venované učeniu sa, najmä z pohľadu neurovedy a kognitívnej psychológie. V ďalších kapitolách je pozornosť venovaná vyučovaniu, vyučovaciemu procesu. Neuroveda, výskum mozgu a učenia sa odhaľuje čoraz viac zaujímavých a prakticky podnetných poznatkov. V knihe sú zdôraznené myšlienky, ktoré sú reálne aplikovateľné z pohľadu súčasnej školskej edukácie. Možno si len vyžadujú zmenu myslenia a postojov niektorých učiteľov.
207 641 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách