E-knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 18 z 31
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Ekonómia, Ekonomika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Podnikanie, obchod, predaj
- Personalistika
- Ekonómia, manažment - ostatné
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Narratív közgazdaságtan
dostupné aj ako:
Az aktív gondolkodás hatalma
A ?modern távol-keleti vállalatvezetés művészete
Az erdeményes menedzser
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
dostupné aj ako:
Malá kniha o velkých chybách
V práci nemusí být blázinec
dostupné aj ako:
Jak na sítě
dostupné aj ako:
Zlá krev
dostupné aj ako:
Konkurenceschopnost zemí Visegrádské čtyřky v rámci EU
Nová moc
Media life
dostupné aj ako:
Spolkový život českých novinářů v letech 1945–1948
dostupné aj ako:
Důchodová reforma
dostupné aj ako:
Management a hospodaření muzeí
dostupné aj ako:
Novinové zpravodajství a noviny v Čechách od 17. století do roku 1740
Co je bulvár, co je bulvarizace
dostupné aj ako:
Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice
dostupné aj ako:
Detecting and Reducing Corruption Risk and Fraud in the Public Sector
dostupné aj ako:
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.