E-knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 19 z 31
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Ekonómia, Ekonomika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Podnikanie, obchod, predaj
- Personalistika
- Ekonómia, manažment - ostatné
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Co je bulvár, co je bulvarizace
dostupné aj ako:
Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice
dostupné aj ako:
Analýza diskurzu a mediální text
dostupné aj ako:
Detecting and Reducing Corruption Risk and Fraud in the Public Sector
dostupné aj ako:
Slovník žurnalistiky
dostupné aj ako:
Ekonomie, ekologie, eudaimonia
dostupné aj ako:
Základy teorie krizového managementu
Soudobá ekonomie očima tří generací
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.
Obchodní korporace v judikatuře českých a zahraničních soudů
Komunikace řečí, komunikace lidí...
dostupné aj ako:
Povinná sociální solidarita
dostupné aj ako:
Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní
dostupné aj ako:
Generalized Microeconomics
Zpravodajství v médiích
dostupné aj ako:
O komentáři, o komentátorech
dostupné aj ako:
Teorie regionálního rozvoje
dostupné aj ako:
Navigátor bezpečného úvěru
dostupné aj ako:
Sovereign wealth funds in theory and practice
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.