E-knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 21 z 31
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Ekonómia, Ekonomika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Podnikanie, obchod, predaj
- Personalistika
- Ekonómia, manažment - ostatné
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Megéri jónak lenni?
CSALÁDBARÁT PROGRAM
Vezetés egykor és most
Merj kicsi maradni!
Megint utat tévesztünk?
A stratégia művészete
dostupné aj ako:
Hogyan működik?
Kezdj a miérttel!
Tudatosan kiváló
A válság politikái
Utánam!
dostupné aj ako:
Obsahový marketing
Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení)
Pozitivní leader
Jak překonat nesouhlas. Zásady vyjednávání s lidmi, s nimiž nelze vyjednávat
Česká reklama
Ženy a management
Online marketing
Monetární ekonomie v období krize a konvergence
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.