E-knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 26 z 31
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Ekonómia, Ekonomika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Podnikanie, obchod, predaj
- Personalistika
- Ekonómia, manažment - ostatné
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Žurnalistické žánre
Dopady krize v euroatlantickém prostoru
dostupné aj ako:
Základy finančného zdravia
dostupné aj ako:
Zrození kmenového vůdce
dostupné aj ako:
Šťastie je krásna vec…
dostupné aj ako:
A kicsi szép
Útikalauz kezdő és haladó vállalkozóknak
Az oknyomozó közgazdász
dostupné aj ako:
LEGO: Kockáról kockára
E-könyvészet
Efektivnost v systému zpětných toků
Motiváció
Most építs nagy üzletet
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov
dostupné aj ako:
Etika - praktická filozofia masmediálnej komunikácie
Prečo je vzduch zadarmo a panenstvo drahé
dostupné aj ako:
Život na úver
dostupné aj ako:
Ako získavať klientov a spolupracovníkov tak, aby sme si rozumeli
Bárki lehet tőzsdés 6.
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.