E-knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 7 z 31
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Ekonómia, Ekonomika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Podnikanie, obchod, predaj
- Personalistika
- Ekonómia, manažment - ostatné
Stovky e-kníh v slovenčine a cudzích jazykoch vo formátoch EPUB, MOBI a PDF.
Ako mať peniaze 05
Listina v kontextu společenských změn (K 30. výročí jejího přijetí)
Kult WE
dostupné aj ako:
Účetní souvztažnosti podnikatelských subjektů, 4. vydání
meritum Daň z přidané hodnoty 2022
Buď svou značkou
Nespútaný Amazon
dostupné aj ako:
Budget Cut
dostupné aj ako:
Internetový marketing
Daně a účetnictví 8/2021
Poradca 3/2019 - Zákon o vlastníctve bytov a nebytových priestorov – úplné znenie s komentárom
100 otázek a odpovědí Cestovní náhrady, Společnost s.r.o.
Podvojné účtovníctvo s komentárom
Daňové zákony (2021)
Príručka mzdovej účtovníčky (2021)
Poradce 1/2020 - Insolvenční zákon
Daňové zákony 2020 s komentárom
Daňová judikatura (III.)
Daňová judikatura (IV.)
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.