Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 55 miestach na Slovensku
Peter Dorčák: Marketingový odbytový kanál

Počet strán: 146

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788097056414

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-970564-1-4

Dátum vydania: 1. januára 2010

Číslo vydania: 1

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Ezo.sk

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,5 cm x 14,8 cm x 21 cm

Marketingový odbytový kanál



Dostupnosť:
Vypredané
Cena v e-shope: 9,41 
Bežná cena: 9,90 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade a je vypredaný aj u vydavateľa. Pozrite si, či nám zostali posledné kusy v zozname kamenných predajní nižšie.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie