Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Peter Dorčák: Marketingový odbytový kanál

Počet strán: 146

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788097056414

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-970564-1-4

Dátum vydania: 1. januára 2010

Číslo vydania: 1

Rok vydania originálu: 2010

Vydavateľstvo:  Ezo.sk

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,5 cm x 14,8 cm x 21 cm

Marketingový odbytový kanál

Autor: Peter Dorčák

-10% na nákupy od 25€ s kupónom ABCDEF len do 30.9.
Dostupnosť:
Vypredané v e-shope
Nedostupné
Cena v e-shope: 9,41 
Bežná cena: 9,90 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie zadarmo.

O knihe: Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie