Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 5 z 307
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Ženy v ecommerce
Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy, 6. vydanie
SuperFreakonomics 2. vydanie
dostupné aj ako:
Reštart
Materská 2023
Ako vedú úspešní lídri
dostupné aj ako:
Na voľnej nohe
dostupné aj ako:
Nespútaný Amazon
dostupné aj ako:
Podniková informatika 3. aktualizované vydání
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
Richer, Wiser, Happier
7 pilířů efektivního marketingu
Účtovníctvo podnikateľských subjektov I.
Marketing podnikov cestovného ruchu
Strategie a taktika prodeje
Jak investovat
dostupné aj ako:
A cégvezetés szabályai
Šesť typov pracovného génia
Zámožnost všem
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.