! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 5 z 307

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Ženy v ecommerce


Každý šiesty e-shop je založený ženou, no na výslní sú najmä muži. Kniha Ženy v e-commerce to chce zmeniť. Na takmer 200 stranách nájdete 13 autentických príbehov, ktoré vypovedajú o rozmanitosti a realite žien v e-commerce. Riaditeľky, zakladateľky, CEO, dizajnérky ale i mamy, manželky a hlavne ženy žijúce bežné životy. Kniha je otvorenou debatou o prvých krokoch, chybách, úspechoch, hľadaní biznis ciest a kompromisoch v rodinnom živote. Dámy v nej hovoria o svojom know-how, motivácii, radostiach aj vzťahoch k mužom v pracovnom prostredí. Či už svoje podnikanie založili na intuícii, alebo na presných analýzach, kniha má byť inšpiráciou pre budúce zakladateľky e-shopov, aby svoje rozhodnutie začať s podnikaním neodkladali. „Nikdy neviete, čo bude na ľudí fungovať. Proste to musíte skúsiť. Už včera bolo neskoro.“ – Erika Eliášová, zakladateľka módnej značky Erikafashion.
Na sklade 1Ks
12,35 € 13,00 €

Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy, 6. vydanie


Šieste, aktualizované vydanie úspešnej publikácie prezentuje legislatívne zázemie, ako aj praktické skúsenosti v oblasti konštituovania a činnosti rady školy ako poradného orgánu v školách. Zohľadňuje úpravy príslušnej legislatívy riešené o. i. aj zákonom č. 596/2003 Z. z., zákonom č. 597/2003 Z. z. a zákonom č. 138/2019 Z. z. Jednou z kompetencií rady školy je práve výberové konanie na funkciu riaditeľa školy, preto je mu v knihe venovaný osobitný priestor. Textovú časť titulu podporujú vzory odporúčaných formálnych podaní na zjednotenie postupov v konaní pri voľbe (výbere) a ustanovovaní riaditeľov škôl a odpovede na najčastejšie otázky z predmetnej oblasti. Kniha je vhodnou metodickou, ale aj praktickou pomôckou pre zriaďovateľov, ako aj členov rád škôl na zabezpečenie ich činností. Publikácia je určená pre zriaďovateľov škôl, riaditeľov škôl a školských zariadení a pre rady škôl, na podporu rozhodovania v rozsahu ich kompetencií.
U dodávateľa
12,16 € 12,80 €

SuperFreakonomics 2. vydanie


Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a opäť to robia zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania. SuperFreakonomics: Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov - Prečo by si mal samovražedný terorista kúpiť životnú poistku? - Ako rozlíšiť dobrého lekára od zlého? - Čo majú prostitútky spoločné so Santa Clausom? - Môže jedenie kengúr zachrániť planétu? Odpovede nájdete v SuperFreakonomics, kde si autori pokračovania svetového bestselleru opäť kladú nezvyčajné otázky. Knihy ekonóma Stevena D. Levitta a novinára Stephena J. Dubnera sú skrížením prenikavého uvažovania a veľkého rozprávačského talentu. Autorská metóda sa nezmenila, tentoraz sa popri každodenných problémoch venujú aj otázkam s oveľa širším dosahom. Ukazujú, že aj tie najväčšie svetové problémy sa dajú eliminovať bez obrovských investícii, najmä ak sa uplatní tvorivé myslenie a inovácie. Opäť píšu o netradičných témach, vrátane krvilačných slonov a bezzubých žralokov, spôsoboch ako oddialiť smrť, dobre zarobiť na vlastnom tele či skrotiť hurikány. Prekvapujúce ekonomické paralely nachádzajú medzi životom luxusných prostitútok a realitnými maklérmi, skúmajú dopad televízie na ľudské správanie a na záver v kapitole o mikroekonómii uvažujú nad štúdiou, podľa ktorej by sa mohli opice naučiť zaobchádzať s peniazmi tak ako ľudia. A ak sa pozriete na priebeh ekonomickej krízy, tak možno aj lepšie. “Pútavé, politicky nekorektné a opojné ako veľký dúšok tequilly.” The Times
U dodávateľa
12,83 € 13,50 €

dostupné aj ako:

  • 5 /5

Reštart


Ako čo najjednoduchšie vybudovať, viesť a zveľaďovať vlastný biznis. V manažérskych knihách sa dočítate väčšinou to isté: zostav si podnikateľský plán, sleduj konkurenciu, zháňaj investorov atď, atď, atď. Ak hľadáte takú príručku, potom túto knihu radšej odložte späť do police. Reštart vám ponúka lepší, rýchlejší a jednoduchší návod na úspech vo svete biznisu. Dozviete sa, prečo vám plánovanie v skutočnosti škodí, prečo nepotrebujete investície zvonka a prečo by ste sa nemali starať o konkurenciu. Pravdou je, že musíte oveľa menej, než si myslíte. Nemusia sa z vás stať workoholici. Nemusíte prijímať davy nových zamestnancov. Nemusíte strácať čas papierovaním a poradami. Nemusíte mať ani kanceláriu. Všetko sú to iba výhovorky. Ak niečo naozaj musíte, tak prestať kecať a pustiť sa do práce. A v tejto knihe sa dozviete, ako na to. Naučíte sa, ako zvýšiť produktivitu, aj ako o sebe dať vedieť a nevyjsť pritom na mizinu. Ponúkneme vám množstvo prekvapivých nápadov, ktoré vás budú inšpirovať a dodajú vám motiváciu. Kniha Reštart je napísaná bezprostredným a vecným jazykom. Dokonale poslúži každému, kto už sníval o tom, že raz bude robiť sám na seba. Veľkopodnikatelia, malí živnostníci, ľudia zaseknutí v nenávidenej práci, obete ekonomického "zoštíhľovania" alebo umelci, ktorým sa zunovalo žiť za almužnu. Títo všetci nájdu na stránkach tejto knihy neoceniteľné rady.
U dodávateľa
14,16 € 14,90 €

Materská 2023


Kniha "MATERSKÁ 2023" je v poradí deviate vydanie knihy Jozefa Mihála počnúc rokom 2017, s podrobným komentárom k dávkam nemocenského poistenia "materské" a "tehotenské". Najdôležitejšími novinkami v zákone o sociálnom poistení je predĺženie ochrannej lehoty tehotných žien a zavedenie otcovskej dovolenky, s možnosťou poberania materského v rozsahu 2 týždňov v období 6 týždňov po pôrode. Každoročne sa zvyšuje maximálny možný denný vymeriavací základ, a tak v roku 2023 môžete na materskej dostávať až 1851,40 € v mesiaci, ktorý má 31 dní. Pri nástupe na materské v roku 2024 môžete dokonca dostať až 1993,60 € v mesiaci, ktorý má 31 dní. Mať na materskej temer 2000 € mesačne v čistom, nad tým sa už oplatí zamyslieť. A v tom vám pomôže táto kniha. Nájdete v nej aj rozsiahly komentár k rodičovským príspevkom a k možnostiam čerpania dávok v nezamestnanosti po skončení materskej alebo rodičovskej dovolenky. Jednotlivé životné situácie sú vysvetlené na množstve príkladov, aby pomerne komplikovaná problematika bola zrozumiteľná aj laikom. Predchádzajúce vydania knihy pomohli získať vysoké materské tisíckam rodín na Slovensku. Vôbec nemusíte pochybovať, že vám k tomu pomôže aj aktuálna knižka.
U dodávateľa
27,62 € 29,70 €
  • 5 /5

Ako vedú úspešní lídri


V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby, ako ich rozvíjať a neustále zdokonaľovať. Dozviete sa, ako sebe i svojmu tímu stanoviť jasné ciele, vymedziť priority a kľúčové úlohy, na ktoré sa treba zamerať, rýchlejšie riešiť problémy a robiť lepšie rozhodnutia, zvoliť vhodný štýl vedenia pre danú situáciu motivovať svojich ľudí k mimoriadnym výkonom.
Na sklade 3Ks
11,39 € 11,99 €

dostupné aj ako:

  • 5 /5

Na voľnej nohe


Možno ste sa pre slobodu rozhodli len včera a možno máte za sebou už dlhoročnú prax. Ak si do kolónky "Zamestnanie" vpisujete: na voľnej nohe, túto knihu by ste si rozhodne nemali nechať ujsť. Môže vám zachrániť krk... Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ a konzultant Robert Vlach vám v knihe Na voľnej nohe ponúka svoje vlastné know-how o podnikaní freelancera. Vychádza v nej zo skúseností stoviek profesionálov z rôznych podnikateľských sfér a nájdete v nej osvedčené stratégie pre všetky etapy vášho podnikania. Ste ešte len na začiatku? Pomôže vám vyhnúť sa mnohým začiatočníckym chybám. Rozvíjate sa? Poradí vám ako prežiť náročné prvé roky a rozvinúť svoj malý biznis založený na odbornosti a dobrom mene. Podnikanie na voľnej nohe je najjednoduchší spôsob, ako sa uplatniť na voľnom trhu. Kniha Na voľnej nohe vám pomôže povýšiť svoje príležitostné vedľajšie zárobky na plnohodnotnú kariéru. Nečakajte však žiaden okamžitý úspech! Robert Vlach je na voľnej nohe viac ako dvadsať rokov a za ten čas si vypočul množstvo podnikateľských príbehov s lepším i horším koncom. Vo svojej knihe Na voľnej nohe mnohé z nich využíva ako príklady z praxe. Slovenský preklad Jany Šulkovej vychádza z prepracovanej verzie pre medzinárodné publikum a oproti pôvodnému českému vydaniu je v ňom zapracovaných viac ako tristo rôznych zmien a úprav. V knihe sa okrem iného dozviete: - v čom sa práca na voľnej nohe zásadne líši od všetkých ostatných prístupov k podnikaniu - prečo je reputácia a dobré meno to najcennejšie, čo má profesionál, ako ju zlepšovať a neprísť o ňu - aká dôležitá je odbornosť a ktoré vlastnosti rozhodujú o úspešnosti freelancerov - čo by mal obsiahnuť podnikateľský zámer, ako začať a ďalej rozvíjať svoju kariérnu stratégiu - ako sa vyhnúť najčastejším chybám, ktoré robia aj skúsení odborníci s dlhoročnou praxou - ako zvyšovať svoju produktivitu a zárobok, ako zlepšiť tímovú spoluprácu i spokojnosť klientov - čo očakávajú klienti (aj keď to možno priamo nepovedia) a ako k nim pristupovať, aby vás milovali - ako nastaviť a postupne zvyšovať cenu odbornej práce a ako vyjednávať o zákazkách - prečo sa v marketingu zaobídete aj bez platenej reklamy a ako používať sociálne siete, blog či web - ako predchádzať rizikám, výkyvom príjmu a prečo potrebujete lepšiu finančnú sebadisciplínu Táto kniha je pre vás, ak: - ste na voľnej nohe - začínate s malým podnikaním - dlhodobo pracujete na voľnej nohe a chcete sa naučiť niečo nové - máte spoločnosť, ktorá stojí najmä na vás a na vašom dobrom mene - rozmýšľate o svojej kariérnej stratégii a o tom, kde budete o desať či dvadsať rokov - premýšľate o odchode zo zamestnania na voľnú nohu a bojíte sa riskovať - študujete a neviete, že freelancer je na tom zvyčajne oveľa lepšie ako brigádnik - popri práci máte niekoľko vedľajších zákaziek a začína to pripomínať samostatné podnikanie - máte živnosť, jedného veľkého klienta a túžite sa viac osamostatniť - často spolupracujete s freelancermi a chcete im lepšie porozumieť - zaujíma vás podnikanie na voľnej nohe ako trend na trhu práce - chcete pracovať odkiaľkoľvek a mať väčšiu voľnosť, nezávislosť a slobodu
Na sklade 4Ks
28,41 € 29,90 €

dostupné aj ako:

Nespútaný Amazon


Jeff Bezos a zrod globálneho impéria. Úspešný autor Brad Stone vás prevedie zákutiami spoločnosti, ktorú vybudoval Jeff Bezos, a zároveň vám predstaví najvýznamnejší podnikateľský príbeh našej doby. Brad Stone v knihe Nespútaný Amazon predkladá dôkladne overený a živo vyrozprávaný príbeh o tom, ako sa z úspešného maloobchodu stal jeden z najmocnejších a najobávanejších subjektov globálnej ekonomiky. Venuje sa zároveň evolúcii samotného Bezosa – spočiatku trochu čudácky technologický nadšenec plne oddaný budovaniu firmy sa mení na vyšportovaného disciplinovaného miliardára s globálnymi ambíciami, ktorý Amazonu vládne tvrdou rukou aj napriek tomu, že jeho súkromný život sa prepiera v každom bulvárnom plátku. Autorovi sa podarilo vyčerpávajúco a strhujúco zachytiť neprikrášlený portrét človeka a spoločnosti, bez ktorých by sme si moderný život už nevedeli predstaviť.
Na sklade 3Ks
6,99 € 15,90 €

dostupné aj ako:

Podniková informatika 3. aktualizované vydání


Kniha je určena všem, kteří se potřebují dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací využívaných v podnikovém řízení. Nové vydání je kompletně aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech. Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách i jiných organizacích. Zkušení autoři představují jednotlivé informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice. Seznamují čtenáře s infrastrukturními aplikacemi, celopodnikovými transakčními aplikacemi (ERP), aplikacemi pro řízení externích vztahů a analytickými aplikacemi (Business Inteligence). Přibližují životní cyklus aplikací, věnují se datovému modelování, a nezapomínají ani na bezpečnost a možnosti provozu a rozvoje podnikové informatiky (hosting, outsourcing, cloud, SaaS, offshoring, systémová integrace). Srozumitelně a na velkém množství příkladů ukazují, co informatika nabízí, co od nás vyžaduje a kam se ubírá. Kromě manažerů a dalších uživatelů informačních technologií je publikace určena také studentům vysokých škol.
U dodávateľa
6,21 € 12,56 €

Podniková ekonomika - klíčové oblasti


Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? Seznámili se s podstatou controllingu a interního auditu, inovační činnosti, projektového řízení a problematiky kooperace? Pak je tato kniha určena právě vám. Zkušené autorky v ní jasně a prakticky vysvětlují klíčové oblasti podnikové ekonomiky a přinášejí komplexní a zároveň srozumitelný vhled do jejích nejdůležitějších oblastí. Výklad je doplněn dílčími příklady a případovou studií, která prochází celou knihou. Kniha je určena zejména podnikovým manažerům, kteří potřebují porozumět základním činnostem a souvislostem podnikových činností, a studentům ekonomických oborů vysokých škol, všem, které zajímá podnikání a management.
Na sklade 1Ks
13,81 € 14,54 €

Richer, Wiser, Happier


Billionaire investors. If we think of them, it's with a mixture of awe and suspicion. Clearly, they possess a kind of genius - the proverbial Midas Touch. But are the skills they possess transferable? And would we really want to be them? Do they have anything to teach us besides making money? In Richer, Wiser, Happier, award-winning journalist William Green has spent nearly twenty-five years interviewing these investing wizards and discovered that their talents expand well beyond the financial realm and into practical philosophy. Green ushers us into the lives of more than forty of the world's super-investors, visiting them in their offices, vacation homes, and even their places of worship - all to share what they have to teach us. Green brings together the thinking of some of the best investors, from Warren Buffett to Howard Marks to John Templeton, and provides gems of insight that will enrich you not only financially but also professionally and personally.
U dodávateľa
14,20 € 14,95 €

7 pilířů efektivního marketingu


Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy! Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze. V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání. Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu. Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce na stránce: www.digiforce.cz/sedm
Na sklade 1Ks
15,57 € 16,39 €

Účtovníctvo podnikateľských subjektov I.


Autorky sa venujú rôznym oblastiam účtovníctva, a to od účtovania peňažných prostriedkov, ktoré sú nevyhnutné pri založení účtovnej jednotky, cez účtovanie jednotlivých foriem majetku, záväzkov, nákladov, výnosov, vlastného imania až po účtovanie výsledku hospodárenia. Každá kapitola sa skladá z riešeného príkladu, riešenia čiastkových príkladov a na záver je uvedený komplexný príklad určený na samostatné riešenie. Zbierka je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave v súvislosti s výučbou predmetu Účtovníctvo podnikateľských subjektov I, ale aj pre študentov iných vysokých škôl ekonomického zamerania.
Na sklade 1Ks
13,49 € 14,20 €

Marketing podnikov cestovného ruchu


Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.
Na sklade 1Ks
15,58 € 16,40 €

Strategie a taktika prodeje


Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie. Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky. Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie – aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje. Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.
Na sklade 1Ks
16,72 € 17,60 €

Jak investovat


Lekce investování pro pokročilé obsahuje rozhovory s největšími osobnostmi ze světa financí. Odhaluje myšlení nejúspěšnějších investorů, z nichž mnozí jen zřídkakdy vystupují na veřejnosti. Co mají nejúspěšnější investoři společného? David M. Rubenstein strávil dlouhá léta rozhovory s nejlepšími investory na světě a zajímal se o jejich pracně získanou moudrost a časem osvědčené zásady, kterými se v praxi řídí, i o nástroje, které k tomu používají. Rubenstein, který působil přes tři desetiletí v extrémně konkurenčním světě soukromých kapitálových fondů, do své knihy zařadil to nejdůležitější, co se dozvěděl o umění a řemeslu investování – od rizikového kapitálu přes nemovitosti, soukromý kapitál a hedgeové fondy až po kryptoměny, nadační fondy, společnosti SPAC, ESG investice a další. V knize se dozvíte: — Jak Stan Druckenmiller v jednom ze svých obchodů shortoval britskou libru se ziskem 1 miliardy amerických dolarů. — Jak se ze Sama Zella stal ten nejchytřejší a nejtvrdší investor, jakého svět nemovitostí kdy zažil. — Jak se Miku Novogratzovi podařilo za jediný rok vydělat na kryptoměnách 250 milionů dolarů. — Jak Larry Fink od nuly vybudoval společnost BlackRock, která nyní spravuje více než 10 bilionů dolarů. — Jak se Mary Callahanová Erdoesová vypracovala až do vedení divize managementu majetku J.P. Morgan, kde pro rodiny a jednotlivce z celého světa spravuje více než 4 biliony dolarů. — Jak Seth Klarman zdokonalil hodnotové investování, aby pravidelně získával téměř 20procentní čisté výnosy. Ať už jste ve světě investic nováčky, nebo zkušenými profesionály, tato kniha navždy změní způsob vašeho přistupování k investicím.
U dodávateľa
26,08 € 27,45 €

dostupné aj ako:

A cégvezetés szabályai


Jól kezeljük-e a magunk és az alkalmazottaink problémáit? Szeretnénk, hogy mindig a megfelelő válasz jusson eszünkbe, és a kínos helyzeteket minél hatékonyabban meg tudjuk oldani? A kötet szabályai segítenek abban, hogy mikor mit mondjunk és tegyünk, és azt is megtudhatjuk, hogyan hozhatjuk ki csapatunkból a legjobbat. A szabályok megismerése után életünk sokkal könnyebb lesz, és még nagyobb sikereket könyvelhetünk majd el. Rajtunk múlik, hogyan élünk. Sok jó menedzser van a világon, de mi még náluk is jobbak lehetünk.
U dodávateľa
10,70 € 11,26 €

Šesť typov pracovného génia


Autor New York Times bestsellerov Patrick Lencioni predstavuje nový, skutočne prevratný model, ktorý navždy zmení naše predstavy o práci a tímoch. Kniha 6 typov pracovného génia je najrýchlejší spôsob, ako pomôcť ľuďom identifikovať typ práce, ktorá im prináša radosť a energiu, a vyhnúť sa práci, ktorá vedie k frustrácii a vyhoreniu. Okrem osobného objavu a okamžitej úľavy, ktorú Pracovný génius poskytuje, poskytuje tento model tímom aj pozoruhodne jednoduchý a praktický rámec na využívanie prirodzených darov jeden druhého, čo zvyšuje produktivitu a znižuje zbytočné posudzovanie. Klasickým Lencioniho spôsobom autor uvádza svoj model do života v príbehu, ktorý je rovnako príťažlivý ako presvedčivý. Rozpráva príbeh Bulla Brooksa, podnikateľa, manžela a otca, ktorý sa pustí do riešenia vlastnej frustrácie v práci a narazí na nový spôsob myslenia, ktorý zmení jeho pohľad na prácu, tím a dokonca aj na manželstvo. To, čo túto knihu - a model, ktorý za ňou stojí - odlišuje od iných nástrojov a hodnotení, je rýchlosť, s akou ju možno pochopiť a aplikovať, a jej význam pre každý druh práce v živote, od riadenia spoločnosti cez uvedenie produktu na trh až po fungovanie v rodine. Okrem tejto knihy Lencioni a skupina Table Group vytvorili 10-minútový hodnotiaci test, ktorý pomáha jednotlivcom rýchlo identifikovať ich nadanie a aplikovať tento model na seba a svoje tímy. Pridajte sa k státisícom ľudí, ktorí už objavili svojho pracovného génia, a zažite premenu svojej práce, svojho tímu a svojho života.
Na sklade 2Ks
14,16 € 14,90 €

Zámožnost všem


Slovy Tomáše Bati: „Povinností každého člověka je být zdravý a bohatý, a pokud máte zdravé ruce a rozum, nic tomu nebrání.“ Tomáš Baťa považoval finanční gramotnost za základní předpoklad úspěšného života. Naplňovala jeho představu o svobodném, tedy šťastném člověku. Svoboda dle něj přichází se vzděláním a bohatstvím. Tak jako se musel naučit on sám hospodařit a ekonomicky myslet, vedl ke stejnému umění všechny své spolupracovníky. Jeho zásadní myšlenka o hospodaření zní: „Nezáleží na výši mzdy, kterou člověk každý měsíc získá, ale na tom, jak dokáže s penězi účelně hospodařit.“
U dodávateľa
13,02 € 13,70 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.