Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 56 z 307
Copywriting
Štatistická indukcia pre ekonómov a manažérov
Finance podniku
Základy ekonomie
Řízení lidských zdrojů
Finanční strategie krok za krokem
Ekonomický přístup k právu
Lacná kniha Pápež František: Táto ekonomika zabíja (-90%)
dostupné aj ako:
Jsme bohatí spotřebou, nebo majetkem?
Finanční analýza a hodnocení výkonnosti firem
Práva na označení a jejich vymáhání
Lacná kniha Nová pravidla (-90%)
dostupné aj ako:
Súčasné trendy podnikateľskej etiky
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
Ekonomická demokracia dnes
Global Political Economy
Tajomstvá uzatvárania predaja
Rozhodujúce stretnutie
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.