Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 52 z 309
Marketing v pojišťovnictví
Kereskedelmi banki ismeretek
Ekonomika kolapsu
Bezpečný rozvoj regionu
Co nesmíte vědět! 2
Prodej svoje know-how
Investování pro začátečníky
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
A cégvezetés szabályai
Finančno - ekonomická analýza podniku + CD 9. vydanie
A V-mítosz Vállalkozás 2.
Elektronická evidence tržeb
dostupné aj ako:
Lacná kniha Elektronická evidence tržeb (-70%)
dostupné aj ako:
Elektronická evidence tržeb pro gastronomii
Moderní lektor
Demoralizovaná ekonomika
dostupné aj ako:
Lacná kniha Demoralizovaná ekonomika (-50%)
dostupné aj ako:
Média v tekutých časech
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.