Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE OD 15 EUR

Anna Remišová: Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika

Počet strán: 164

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081681998

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8168-199-8

Dátum vydania: 28. decembra 2015

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,29 kg

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika

Autor: Anna Remišová

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 10,36 
Bežná cena: 10,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
||||||| .r2414
Anna Remišová: Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika

Počet strán: 164

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081681998

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8168-199-8

Dátum vydania: 28. decembra 2015

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,29 kg

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika

Autor: Anna Remišová

Dostupnosť:
Na sklade
Naša cena: 10,36 
Bežná cena: 10,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.

O knihe: Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
=======
Anna Remišová: Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika

Počet strán: 164

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9788081681998

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8168-199-8

Dátum vydania: 28. decembra 2015

Vydavateľstvo:  Wolters Kluwer

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,29 kg

Etické vedenie ľudí v slovenskom podnika



Dostupnosť:
Na sklade
Cena v e-shope: 10,36 
Bežná cena: 10,90 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 15 € máte poštovné zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie
>>>>>>> .r3012