! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 1 z 307

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Žltá kniha budovania značky


Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu. Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám. „Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať. Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Na sklade > 5Ks
29,80 € 35,90 €

Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2022


Publikácia "Podvojné účtovníctvo podnikateľov" Ing. Anny Cenigovej, ktorá sa dostáva do predaja, je 20. aktualizovaným vydaním k 1.1.2022. V publikácii je zahrnuté Opatrenie MF SR z 9. decembra 2020 č. MF/011805/2020-74, ktorým sa menia a dopĺňajú postupy účtovania pre podnikateľov. Okrem toho je v publikácii doplnené: a) účtovanie správy cudzieho majetku podľa zákona 326/2005 Z. z. o lesoch, b) účtovanie a vykazovanie majetku vlastníkov bytov a nebytových priestorov v účtovníctve a v účtovnej závierke správcu, c) podrobnejšie a prehľadnejšie usporiadaný postup účtovania základného imania a vydaných družstevných podielnických listov v poľnohospodárskych družstvách, d) v súvzťažnostiach doplnené účtovanie DPH pri ručení za daň podľa § 69b a 69c zákona o DPH a oprava dane z pridanej hodnoty podľa § 25a a § 53b zákona o DPH s účinnosťou od 1.1.2021.
Na sklade > 5Ks
27,62 € 29,70 €
  • 5 /5

Takto sa robí marketing


POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
Na sklade 3Ks
4,90 € 13,90 €

dostupné aj ako:

Psychológia peňazí 2. vydanie


Čo sa týka peňazí, to, aby ste boli úspešní, nie je nevyhnutne spojené s tým, čo viete. Je to skôr o tom, ako sa správate. A naučiť ľudí správať sa je naozaj náročné, dokonca aj pri veľmi inteligentných ľuďoch. To, čo vieme o peniazoch – investície, osobné financie a obchodné rozhodnutia – sa bežne učíme ako matematickú oblasť, kde nám dáta a vzorce presne povedia, čo máme robiť. Ale v skutočnom svete ľudia nerobia finančné rozhodnutia prostredníctvom tabuliek. Robia ich pri spoločnom stolovaní alebo v zasadačkách, kde sú ich osobné skúsenosti, vlastné jedinečné videnie sveta, ego, hrdosť, marketing a iné neobvyklé podnety zmiešané do jedného celku. V Psychológii peňazí sa s vami oceňovaný autor Morgan Housel podelí o 19 krátkych príbehov, v ktorých preskúma, ako ľudia rozmýšľajú o peniazoch, a naučí vás, ako lepšie pochopiť jeden z najdôležitejších faktorov ľudského života, akým peniaze bezpochyby sú.
Na sklade 2Ks
13,99 € 15,90 €

dostupné aj ako:

Podnikateľský mýtus


Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vás svojho otroka? Uznávaný americký odborník na malé podnikanie Michael E. Gerber v knihe Podnikateľský mýtus opisuje kľúčové vývojové fázy podniku od jeho založenia až po obdobie dospelosti, odhaľuje nástrahy všetkých týchto etáp aj dôvody, prečo sa niektorým firmám nepodarí problémy v prvých rokoch existencie prekonať a skrachujú. V jeho rozhovoroch so začínajúcou podnikateľkou Sárou nájde každý podnikavý človek cenné rady, ako sa pri rozbiehaní biznisu vyhýbať takým rozhodnutiam, ktoré vedú k plytvaniu peňazí a času, sklamaniu a nakoniec aj k zániku firmy. Kniha Podnikateľský mýtus bola stránkou 800 CEO Read.com zaradená medzi 100 najlepších podnikateľských kníh všetkých čias.
Na sklade 4Ks
10,22 € 10,99 €

dostupné aj ako:

Daňový sprievodca 2024 s komentárom


Publikácia obsahuje: Daňové zákony: 1.Zákon o dani z príjmov 2.Zákon o DPH 3.Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice 4.Zákon o miestnych daniach a miestnom poplatku + daň z nehnuteľností 5.Zákon o dani z motorových vozidiel 6.Zákon o správe daní a poplatkov Postupy účtovania: 1.Postupy účtovania - jednoduché účtovníctvo 2.Postupy účtovania - podvojné účtovníctvo 3.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre mikro účtovné jednotky 4.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre malé účtovné jednotky 5.Opatrenie o zostavení účtovnej závierky pre veľké účtovné jednotky a subjekty verejného záujmu Bonus: 1.Zákon o účtovníctve 2.Zákon o cestovných náhradách 3.Zákon o obmedzení platieb v hotovosti 4.Informácie o účtoch Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
Na sklade > 5Ks
10,47 € 11,90 €

Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie


Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Na sklade 3Ks
18,59 € 19,99 €

dostupné aj ako:

Trading in the Zone (2. vydání)


Býčí trh v akciích znamenal i býčí trh publikací, zabývajících se tím, jak na akciích vydělat. Tradingová scéna byla zahlcena nápady - některé byly dobré a jiné špatné, některé byly originální a jiné pouze vykrádaly předchozí práce. Občas se ale stane, že určitý spisovatel přijde s něčím, co ho vydělí z davu, s něčím výjimečným. Jedním z takových spisovatelů je Mark Douglas. Jeho kniha Trading in the Zone představuje roky výzkumu a rozjímání - celoživotní dílo, které je pro nás, profesionální obchodníky, klenotem. Trading in the Zone je hloubkovou studií výzev, kterým se musíme postavit, rozhodneme-li se začít s obchodováním. Pro začátečníka představuje jedinou výzvu, zjistit, jak vydělat peníze. Jakmile takový začátečník zjistí, že tipy, rady brokerů a další způsoby, jak ospravedlnit nákup či prodej nefungují vždycky, pochopí, že si buď musí koupit nějakou obchodní strategii, nebo ji sám vyvinout. Potom už by snad obchodování mělo být jednoduché, ne? Stačí se držet pravidel a peníze vám samy spadnou do klína. V tomto bodě, ne-li dříve, začátečník zjistí, že obchodování může být velmi snadno extrémně frustrující. Tato zkušenost vede k tomu, že statisticky 95% obchodníků přijde o všechny peníze během prvního roku obchodování. S akciemi je to podobné - analytici poukazují na to, že většina obchodníků s akciemi selhává i v provedení jednoduchého scénáře nakoupení a podržení investice. Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti je obchodnická mysl zcela odlišná od všeho, s čím se setkáváme v běžném životě. A právě tato kniha vás naučí obchodnickou mysl vytrénovat.
Na sklade 3Ks
16,83 € 18,10 €

Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2024


Sadzobník UNIKA pre rok 2024 obsahuje odporúčané minimálne a maximálne ceny projektových prác a inžinierskych činností určené algoritmicky v závislosti od náročnosti kategórie a pásma, do ktorého je stavba zaradená, v závislosti od aktuálneho rozpočtového nákladu stavby. Pri úprave cien v sadzobníku pre rok 2024 bol zohľadnený pohyb cien stavebných prác od posledného vydania sadzobníka 2023. Vydanie sadzobníka obsahuje tiež nové odporúčané hodinové sadzby pre projektové práce. Zásady percentuálneho rozdelenia ceny projektových prác a inžinierskych činností ako aj percentuálne rozdelenie ceny do jednotlivých fáz týchto činností zostávajú bez zmien. Sadzobník bude vhodnou pomôckou pri vypracovaní návrhov ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností, na základe ktorých sa dohodne cena podľa ustanovení zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších zmien a doplnkov a v prípade verejného obstarávania aj podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
U dodávateľa
20,94 € 23,79 €
  • 5 /5

A pénz pszichológiája


A pénz életünk minden területén jelen van, mindannyiunkat befolyásol, és legtöbbünket összezavar. Mindenki kicsit másképpen gondolkodik róla. Az, hogy mennyire bánsz jól a pénzzel, nem szükségszerűen azon múlik, amit tudsz. Sokkal inkább azon, hogyan viselkedsz. A helyes viselkedés pedig – még az igazán okos embereknek is – nehezen tanítható. A pénzre – így a befektetésre, a személyes pénzügyekre és az üzleti döntésekre – általában matematikai alapú területként gondolunk, és ekként tanítjuk. Olyan területként, ahol az adatok és a képletek egyértelműen megmondják, mit kell tenni. Ám a valóságban az emberek nem Excel-táblában hozzák meg pénzügyi döntéseiket, hanem a családi asztalnál vagy üzleti tárgyalásokon, ahol személyes történetük, egyedi világnézetük, egójuk, büszkeségük és fura ösztönzők keverednek egymással. A pénzügyi siker nem egzakt tudomány. Egyfajta szociális készség, amelynél a viselkedésed a tudásodnál is többet számít. Ezt a készséget nevezi a díjnyertes szerző, Morgan Housel a pénz pszichológiájának. A könyvében megosztott rövid történetekkel rávezeti az olvasót arra, hogy a pénz technikai oldalánál fontosabb az emberi tényező, és időtlen tanításokat olvashatunk vagyonról, mohóságról, boldogságról és az élet egyik legalapvetőbb kellékéről – a pénzről.
U dodávateľa
15,30 € 16,10 €
  • 4,5 /5

Co nesmíte vědět!


Autor veľmi jednoducho a zrozumiteľne vysvetľuje, ako funguje bankový a finančný systém, ako a prečo vzniká inflácia a ako sa jej dá zabrániť. Píše aj o konkrétnych ľuďoch v pozadí. Odhaľuje, kto vlastne riadi náš svet aj ako sú prepletené jednotlivé firmy najmocnejších bankárskych rodín našej planéty. Rozoberá koncept Medzinárodného menového fondu o výžive obyvateľstva a predkladá alternatívne rišenie.
U dodávateľa
16,20 € 17,05 €
  • 5 /5

Co nesmíte vědět! 2


V bestselleru Co nesmíte vědět, vydaném v roce 2011, Michael Morris názorně a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politické a vojenské aspekty nového světového řádu. USA dominovaly světu více než sto let, jejich hvězda však již zapadá. Mocipáni v pozadí se tomu ale zarytě brání a na mnoha místech Země inscenují konflikty. Odkud ale pochází jejich destruktivní vliv na EU? Malá skupina vůdců je zodpovědná nejen za války v Afghánistánu, v Iráku a v Sýrii, nýbrž také za konflikt na Ukrajině i za takzvané Arabské jaro. Afrika se stejně jako Blízký a Střední východ propadá do řízeného a stále většího chaosu, jenž nyní „přeskakuje“ i na Evropu. A teroristické útoky v Paříži byly pouhým začátkem! V Evropě i v USA jsou již vyzbrojovány policejní, četnické a vojenské jednotky, aby byly připraveny brutálně potlačit dlouho připravované občanské války. V knize se dozvíte, jak je tomu ve skutečnosti s NATO, s celosvětovým terorismem, s konfliktem na Ukrajině i s válkou proti Rusku. Kdo doopravdy stojí za „antiputinovskou“ propagandou Západu, která by už brzy mohla mít pro nás všechny destruktivní následky? Jakou roli v tom hraje Saúdská Arábie a proč jsou evropští špičkoví politici v této hře jen bezzubými loutkami? Dočtete se skutečnosti o smlouvách TTIP a CETA i o dohodách, jež hrozí kulturně a ekonomicky zničit Evropu, a pochopíte, jak závažné důsledky by mohly přinést každému z nás. Po této hutné mase výbušných a zdrcujících informací by mohl leckterý čtenář začít propadat beznaději. Michael Morris však píše o těchto složitých faktech a komplexních souvislostech jednoduše a ukazuje také cestu, jak se osvobodit ze spárů tajné světovlády a znovu učinit Evropu i svět místem míru a empatie.
U dodávateľa
19,86 € 20,90 €

The Psychology of Money


Doing well with money isn't necessarily about what you know. It's about how you behave. And behavior is hard to teach, even to really smart people. Money-investing, personal finance, and business decisions-is typically taught as a math-based field, where data and formulas tell us exactly what to do. But in the real world people don't make financial decisions on a spreadsheet. They make them at the dinner table, or in a meeting room, where personal history, your own unique view of the world, ego, pride, marketing, and odd incentives are scrambled together. In The Psychology of Money, award-winning author Morgan Housel shares 19 short stories exploring the strange ways people think about money and teaches you how to make better sense of one of life's most important topics.
Na sklade 1Ks
18,95 € 19,95 €
  • 5 /5

Jednoduché účtovníctvo, postupy účtovania po novele 2022


Už nejako neodmysliteľne platí, že fyzické osoby podnikatelia vedú jednoduché účtovníctvo. Mnohí z nich si predstavujú, že jednoduché účtovníctvo je len účtovanie v peňažnom denníku a to navyše až po skončení roka, keď treba podať daňové priznanie. Vtedy vyberú doklady z nejakej krabice, narýchlo vypracujú peňažný denník a podajú daňové priznanie. Tí, ktorí právny predpis – opatrenie pre vedenie jednoduchého účtovníctva poznajú vedia, že viesť jednoduché účtovníctvo nie je také jednoduché, ako vyplýva z jeho názvu a vedia aj to, že za nesprávne vedenie účtovníctva môže daňový úrad uložiť aj pokutu. OBSAH • Jednoduché účtovníctvo a zákon o účtovníctve • Predmet účtovníctva (§ 2 ods. 2) • Účtovná závierka (§ 17) • Oceňovanie majetku a záväzkov podľa zákona o účtovníctve • Odpisovanie majetku (§ 28) • Inventarizácia majetku a záväzkov (§ 29 a § 30) • Účtovný záznam (§ 31) • Uschovávanie a ochrana účtovnej dokumentácie (§ 35). • Ukladanie pokút za porušenie zákona o účtovníctve (§ 38) • Postupy účtovania v jednoduchom účtovníctve • ZÁKON č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve • OPATRENIE č. MF/27076/2007-74, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a podrobnosti o usporiadaní, označovaní a obsahovom vymedzení položiek účtovnej závierky pre účtovné jednotky účtujúce v sústave jednoduchého účtovníctva... Opatrenie pre vedenie jednoduchého účtovníctva ustanovuje, na koho sa vzťahuje, definuje účtovné knihy, ktoré sa musia v jednoduchom účtovníctve viesť a nie je to len peňažný denník. Ďalej definuje jednotlivé zložky majetku, o ktorých podnikateľ musí v jednoduchom účtovníctve účtovať a ustanovuje, akým spôsobom sa v jednoduchom účtovníctve účtuje o dlhodobom majetku, o zásobách, ako sa účtujú rezervy, kurzové rozdiely, pohľadávky a záväzky, dotácie a pod. a v tomto opatrení je aj uvedené, čo tvorí účtovnú závierku a ako sa zostavuje. Všetkým týmto skutočnostiam sa venujeme v našej publikácii so zameraním sa na účtovanie účtovných prípadov na konkrétnych príkladoch. Rozoberáme aj rôzne prípady a špecifiká, s ktorými sa v jednoduchom účtovníctve podnikateľ môže stretnúť. V úvode uvádzame v prehľade zmeny postupov účtovania v JÚ platné od 1. 1. 2021 a zmeny v zákone o účtovníctve platné od 1. 1. 2022 so zameraním sa na JÚ, ktoré sú v publikácii zapracované.
Na sklade 2Ks
9,03 € 9,50 €

Umenie podnikať


Martinus, Pelikan.sk, Kellys, Nay, či 101 drogéria... Tieto firmy určite poznáte, ľudské príbehy za nimi možno nie. Čím všetkým si museli prejsť zakladatelia a zakladateľky úspešných slovenských značiek, aby sa dostali od nuly až k miliónovým obratom? V knihe Umenie podnikať sa dozviete, prečo bude lopata piesku vždy len lopatou piesku, prečo by ste nemali ísť do hrobu opotrebovaní či ako chodiť do kancelárie už len na štyri hodiny denne. Úspešní slovenskí podnikatelia a podnikateľky sa s vami podelia o svoje najcennejšie životné a biznisové lekcie a vy si vďaka nim na vlastnej koži môžete vyskúšať, či podnikať na Slovensku (nie) je umenie. Kniha je rozdelená do krátkych tematických blokov, ktoré môžete zhltnúť naraz, ale aj čítať postupne po jednom, vždy keď budete mať chvíľku času. (Nielen) laureáti ocenenia EY Podnikateľ roka sa s nami podelili o svoje „desatoro“ v biznise, v živote, v práci, v rámci rodiny aj v zdraví. Či už podnikáte, alebo nie, táto „biznisová biblia“ plná inšpirácie, motivácie, humoru aj vážnych tém pre vás možno bude každodenným sprievodcom na ceste k vlastnému podnikateľskému úspechu.
Na sklade 3Ks
28,41 € 29,90 €

Optimalizácia dane 2023


Daňová optimalizácia predstavuje legálnu postupnosť krokov k vykázaniu takej daňovej povinnosti, ktorú je daňový subjekt nevyhnutne povinný odviesť štátu. Ide o minimalizáciu daňovej povinnosti v rámci zákonom dovolených krokov. Pri legálnej daňovej optimalizácii daňovník analyzuje a uplatňuje v praxi všetky dostupné prvky, ktoré umožňujú znížiť daňový základ, využíva rôzne variantné riešenia uplatnenia daňových výdavkov a využíva prípadné medzery v daňových zákonoch. Aké nástroje môže daňovník využiť pri daňovej optimalizácii tak, aby neporušil zákon? Môžete využiť opravné položky, rezervy, časové rozlíšenie, prerušenie odpisov alebo použiť motivačné príspevky pre žiakov a študentov. Uplatňujete správnu výšku ceny pohonných hmôt? Na všetko vám odpovieme. V publikácii nájdete aj veľa príkladov ako si optimalizovať základ dane včas a bez stresu. Obsah: - Možnosti optimalizácie základu dane z príjmov FO - DHM v daňových výdavkoch - Opravné položky k pohľadávkam - Rezervy a odpisy - Daňová strata - Daňové zvýhodnenie výskumu, vývoja a inovácií - Účtovné obdobie hospodársky rok - Rekreačné poukazy, kúpeľná starostlivosť, vzdelávanie
U dodávateľa
9,31 € 9,80 €
  • 5 /5

Ako na zlato - Peniaze pre neveriacich


Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o zlate. Juraj Karpiš, autor populárnej knihy o finančnej kríze Zlé peniaze, vás krok po kroku prevedie dôvodmi a technickými aspektmi sporenia kúpnej sily v zlate. Zlato je unikátnou poistkou voči zlým politickým, ekonomickým a finančným scenárom. Prečo vlastniť zlato? Aké funkcie plní zlato v majetku a aká časť vášho majetku by mala byť v zlate? Čo od zlata nečakať? Kedy, kde a v akej podobe ho nakupovať? Čoho sa pri nákupe alebo predaji zlata vyvarovať, aby ste ho nekúpili draho a zle? Odpovede na tieto a mnoho ďalších otázok nájdete v tomto praktickom a zrozumiteľnom sprievodcovi.
Na sklade 2Ks
17,96 € 18,90 €

dostupné aj ako:

  • 5 /5

Inteligentní investor


V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století (Warren E. Buffett ji označil za „zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána“) se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit. Nadčasově platné přístupy Grahamovy filozofie jsou podány formou vhodnou pro laiky a jsou doplněny o komentář uznávaného finančního analytika časopisu Money Jasona Zweiga, který aplikuje Grahamovy moudré rady, analytické přístupy a výstražné příběhy na dnešní tržní podmínky. Toto klasické dílo je nejdůležitější knihou, kterou kdy přečtete o tom, jak dosáhnout vašich finančních cílů. Překypuje moudrostí a je určena pro opravdové investory, nikoliv pro spekulanty!Bylo již prodáno více než milion výtisků.
Na sklade 2Ks
32,87 € 34,60 €

Účtovné súvzťažnosti 2022


Publikácia Účtovné súvzťažnosti 2022 po novelách obsahuje prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch zoradených podľa jednotlivých účtových tried a skupín v sústave podvojného účtovníctva podnikateľských subjektov. Sú v nej zapracované novely z pohľadu zákona o účtovníctve a zákona o dani z príjmov. Obsahuje aj najčastejšie účtovné prípady z oblasti účtovania zásob, účtovania pohľadávok, záväzkov, zásady účtovania nákladov, ale aj majetok z pohľadu dane z príjmov, náklady a výnosy z daňového pohľadu. Titul obsahuje: Účtová trieda 0 - Dlhodobý majetok Účtová trieda 0 - Dlhodobý finančný majetok Účtová trieda 0 - Majetok z pohľadu dane z príjmov Účtová trieda 1 - Zásoby Účtová trieda 2 - Finančné účty Účtová trieda 3 - Zúčtovacie vzťahy Účtová trieda 4 - Kapitálové účty a dlhodobé záväzky Účtová trieda 5 - Náklady Účtová trieda 5 - Náklady - z daňového hľadiska Účtová trieda 6 - Výnosy Účtová trieda 6 - Výnosy - z daňového hľadiska Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve Zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov Opatrenie MF SR, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovej osnove pre podnikateľov účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva
Na sklade 1Ks
18,53 € 19,50 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.