Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 1 z 307
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Žltá kniha budovania značky
Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2022
Takto sa robí marketing
dostupné aj ako:
Psychológia peňazí 2. vydanie
dostupné aj ako:
Podnikateľský mýtus
dostupné aj ako:
Daňový sprievodca 2024 s komentárom
Vplyv. Psychológia presviedčania, doplnené a rozšírené vydanie
dostupné aj ako:
Trading in the Zone (2. vydání)
Sadzobník pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2024
A pénz pszichológiája
Co nesmíte vědět!
Co nesmíte vědět! 2
The Psychology of Money
Jednoduché účtovníctvo, postupy účtovania po novele 2022
Umenie podnikať
Optimalizácia dane 2023
Ako na zlato - Peniaze pre neveriacich
dostupné aj ako:
Inteligentní investor
Účtovné súvzťažnosti 2022
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.