Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 276 z 306
Enterprise and Entrepreneurship 4
Enterprise and entrepreneurship 5
Ekonomická efektívnosť
Tvoríme vyvážený ťah
Tvoríme materiálové toky
Marketing ve farmacii
Spirálový management
Skryté bohatství firmy
Proč ředitelé selhávají
Podvojne účtovníctvo podnikateľov
Retail - banking
Koučování - Kdy, jak a proč
Kaizen
Moderní přístupy k managementu
Nepriame dane v Slovenskej republike
Podnikání v kultuře a umění
Efektivní leader
Chování spotřebitele při nákupu potravin
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.