Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 279 z 306
Koučování v multikulturním prostředí
Marketing management
Měření v systémech managementu jakosti 2.vyd.
Společenství vlastníků jednotek
Abeceda mzdovej účtovníčky
Category management
Významní světoví prodejci
Vybíráme zaměstnance
Regulace reklamy Komentář
Manažerské účetnictví
dostupné aj ako:
Tschechische rechnunglegung
Teorie národního hospodářství
Nemovitosti v podnikání
Reklama, propagace a marketingová komunikace
Mzdy 2010
EKONOMICKY SLOVNIK
Strategie modrého oceánu
Retail management
Synergie v moderním managementu
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.