Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 50 z 307
Public Management
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2015 + CD
Freakopedia
dostupné aj ako:
Calimeromarketing 3.0 v skratke
Príčina smrti - Míting
Oslobodenie od dane z pridanej hodnoty
Pokročilejší metody statistické regulace procesu
89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi
Jak zábavné je informovat
Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD
dostupné aj ako:
Spekulativní mánie a burzovní krachy
Úvod do ekonomie
Srovnávací reklama
Zlé peniaze
Sama sobě šéfem
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Audítorské štandardy
Hegarty o kreativitě
Veřejné finance Teorie a praxe
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.