Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 49 z 309
Audítorstvo III (audítorská dokumentácia) - praktikum
Využití neuronových sítí při komplexním hodnocení podniků
Moderní ekonomie
Bohatství národů
Průvodce moderního náčelníka
Economics Rules
Daňové zákony 2017 Úplná znění platná k 1. 1. 2017
Daňové zákony 2017
Péče na prodej
dostupné aj ako:
Ki áll az élen - hadvezér vagy menedzser?
A kéretlen integráció
A menedzsment munkája
A 100 leggazdagabb 2017
19 príbehov podnikania formou franchisingu
dostupné aj ako:
Csak okosan
Personalistika Základy personalistiky
Mapa úspěchu
Podnikatelé versus podvodníci
Assessment centrum
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.