Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Série


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Pedagogika strana 3 z 91

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

  • 5 /5

Sloboda učiť sa


Kniha sa ľahko číta, je plná príkladov z reálneho života školy, odpovedá na neistoty učiteľa a rodiča, ktorí v spleti metód a inovácii nevedia, čo je vlastne pre dobrú školu dôležité. V knihe objavíte najtajnejšie princípy humanistického vzdelávania, zistíte, že vzťah, zážitok a ľudskosť sú piliere školy pre život. V období rozmachu inkluzívneho vzdelávania predstavuje táto kniha výraznú pomoc pre smerovanie vzdelávania a podporu rozmanitých potrieb všetkých detí, učiteľov i rodičov. Kniha nešetrí ani kritikou na pomery školstva pred mnohými desaťročiami, aj keď sa Vám ľahko môže zdať, akoby to bolo písané len včera. A práve pre vás a vašu školu. Náš systém vzdelávania nespĺňa skutočné potreby spoločnosti. Školy sa boria s mnohými problémami a byrokraciou. Hlavným cieľom tejto publikácie je podporiť inovatívne trendy v oblasti vzdelávania, ukázať cestu k ďalším pokrokom, podporiť zvedavosť žiakov a študentov, ich snahu učiť sa a ich schopnosť rozhodovať sa aj v zložitých a ťažkých situáciách. Jej ambíciou je pomôcť všetkým žiakom i študentom, aby sa učili čo najviac do hĺbky i do šírky a predovšetkým, aby sa učili, ako sa majú učiť. Aplikácia princípov na človeka centrovaného prístupu v školskom prostredí, ktoré Carl R. Rogers vydal po prvýkrát v roku 1969, neskôr v roku 1983 doplnil a aktualizoval Jerome H. Freiberg. Knižka sa po 22 rokoch dočkala opätovného slovenského vydania pri príležitosti diskusií o inkluzívnom vzdelávaní v školách tak, aby do diskusie prispela ako zásadný prameň pri humanizácii našich škôl. Carl Rogers už pred viac ako polstoročím upozornil, že škola musí byť miestom ľudskosti a sebaaktualizácie osobnosti, je potrebné podchytiť prirodzenú zvedavosť a potenciál detí smerom k rastu. Deti chcú skúmať svet okolo seba od narodenia a dôležité je túto motivačnú silu nezadusiť hneď po nástupe do školy. Čo samozrejme nie ľahké, najmä nie pre učiteľa, ktorý musí byť plne prítomný, sústredený a aj sám otvorený novým skúsenostiam, nielen zameraný na odovzdanie poznatkov a dodržiavanie disciplíny. Na druhej strane, ak to dokáže, odmenou mu je hlboká vnútorná radosť a spokojnosť, ktorú môže čerpať aj z radosti a spokojnosti žiakov. Túto hodnotnú knižku Sloboda učiť sa prinášame do slovenských škôl ako predzvesť ich humanizácie. Dnešné deti zďaleka tak nepotrebujú interaktívne tabule ako medziľudské vzťahy, učiť sa komunikovať, riešiť konflikty, objavovať zdroje a prijímať svoje limity. Potrebujú autentických učiteľov, ktorí sú sami sebou a dovolia to i žiakom v slobode a zodpovednosti. Táto kniha je nekončiaca cesta za pokladmi každodenne žitej inkluzívnej pedagogiky.
Na sklade 1Ks
22,61 € 23,80 €

Úloha otca


Kto by nechcel mať dobré vychované deti! Často sa vyhovárame na veľa iných vplyvov, hoci zväčša platí, že sťažnosti na vlastné deti sú iba našou maskovanou sebakritikou. Čo poviete na filozoficko – poetickú definíciu výchovy, že to znamená vziať dieťa za ruku a spoločne objavovať krásy života. To už je stotožnenie výchovy so zmyslom života. Možno uviesť veľa dôvodov, prečo sa to nedá, ale pokúsme sa v knihe profesora Ivana Štúra ukázať, ako by sa dalo... Autor sa v knihe zamýšľa predovšetkým nad úlohou otca rodine, čo znamená otcovstvo v dnešnom modernom svete. Niekto je dobrým otcom pre svoju trpezlivosť, iný citovým príklonom, ďalší rozumovým zvládnutím a ešte ďalší životnou aktivitou. Tak ako sú rozličné deti, sú a musia byť aj rozliční ich otcovia. Je iba dôležité, aby sme pochopili, ktorý štýl otcovstva je pre naše konkrétne dieťa najoptimálnejší. Pretože takmer ideálny otec pre jedno dieťa by bol pre iné úplne nevhodný. Výzorom, temperamentom, intelektom, emocionálne a ktovie ešte ako. Nesnažme sa podobať za každú cenu. Pre toho takmer ideálneho otca je dobré, ak využije čo najviac svojho potenciálu, prehlbuje svoje schopnosti nielen v intelektuálnom, ale i pohybovom a najmä citovom zmysle. Po ďalšie, aby poznal a stále hlbšie spoznával svoje dieťa. Aby sa mu denne aspoň chvíľu venoval, nie nepríjemnou kritikou, ale vnútorne obohacujúcim prístupom. A konečne, aby sa zo svojho dieťaťa tešil a bol hrdý na svoje otcovstvo. Tak totiž bude najskôr aj dieťa hrdé na svojho otca. Niet väčšieho ocenenia! O autorovi Profesor Ivan Štúr /1933 – 2015/ patril k najvýznamnejším slovenským detským psychológom. Počas svojho života publikoval stovky článkov, vydal niekoľko cenných publikácií, naposledy mu vyšli knihy Zázraky života, Niečo vyššie, Učiť sa láske. Pochádzal zo známej slovenskej rodiny, bol praprasynovcom Ľudovíta Štúra a sám sa počas svojho života stal nasledovateľom jeho odkazu - hrdým i pokorným poslom dôležitosti vzdelania, úcty k životu, ľudskej cti, lásky a pravdy. Prednášal na Filozofickej fakulte UK, na Univerzite Konštantína v Nitre a viac ako 30 rokov pôsobil na klinike na Bezručovej ul. v Bratislave ako detský psychológ. Nikdy sa neskrýval za tabuľkové diagnózy, nerád zovšeobecňoval. Hlásal láskavý, úprimný a individuálny prístup k deťom. Jeho knihy Dieťa a príroda, Problémy rodiny a školskej výchovy, Ľudské mláďa, Základy diferenciálnej psychológie II, Rozhovory o dospievaní, Metamorfózy života, Podoby života, O láske a neláske a viaceré ďalšie zarezonovali u odbornej i laickej verejnosti ako nesmierne dôležitý kľúč k vnímaniu, pochopeniu a prijatiu detskej psychiky. Ako sám zdôrazňoval, netreba veľmi vychovávať, treba pekne žiť, ísť dobrým príkladom a dieťa sa pridá. V práci a v tvorbe sa vždy usiloval vnášať život do psychológie, a nie psychológiu do života.
Na sklade 2Ks
14,16 € 14,90 €

Ako hovoriť s deťmi, aby sa lepšie učili 2. vydanie


Viete, ako motivovať deti, aby sa rady učili a boli v škole úspešné? Chcete, aby deti spolupracovali, keď im niečo vysvetľujete, a aby nadobudli pocit zodpovednosti za svoje výkony? Všetko nájdete v tejto knihe! Tento svetový bestseller je určený rodičom, ale aj pedagógom. Ukazuje im, ako môžu inšpirovať dieťa k sebadisciplíne, sebakontrole až tak, že dosiahnu zázraky v učení.
Na sklade 1Ks
8,07 € 8,49 €

Velké logopedické pexeso 1


Velké logopedické pexeso obsahuje ve třech dílech 54 témat ze základní slovní zásoby přibližně tříletých dětí. Každé téma je tvořeno 10 dvojicemi obrázků. Lze je použít ke hraní klasického pexesa, při kterém se při pojmenování obrázků rozvíjí a upevňuje slovní zásoba, ale podle návodu a pod vedením rodičů, učitelů či logopedů také k dalším hrám zaměřeným na zrakovou a sluchovou paměť, zrakové a sluchové vnímání, vyjadřovací dovednosti, rozvoj logického myšlení a početních představ. Mezi využitá témata patří domácí zvířata, dopravní prostředky, ovoce, nábytek, oblečení, hudební nástroje, sporty, hmyz, stromy, dopravní značky, počasí, protiklady ad. Knihu ocení logopedi, ale také učitelky mateřských škol. Seznam témat prvního dílu: domácí zvířata, zvířata ze ZOO, lesní zvířata, barvy, dopravní prostředky, ovoce, zelenina, nádobí, nábytek, oblečení, části těla, hračky, pohádky, rodina, jídlo, květiny, povolání, čísla. Mgr. Ilona Eichlerová a Mgr. Jana Havlíčková jsou klinické logopedky, autorky knihy Já mám v krabici cukr a krupici (Portál, 2009).
Na sklade 1Ks
8,31 € 8,75 €

Teórie výchovy alebo hľadanie dobra 2. vydanie


Netradičnú učebnicu teórií výchovy autor píše v nádeji, že poukáže na zložitosť teoretických aj praktických otázok výchovy. K napísaniu tejto knihy ho viedla skutočnosť, že doteraz vydané monografie o teóriách výchovy boli poznamenané tradičným totalitným pohľadom na teóriu výchovy aj pedagogiku. Výrazne bolo cítiť nedostatok publikácií, ktoré by sa pokúsili zmapovať oblasť teórií, prístupov a pohľadov na výchovu, a to najmä pre študentov učiteľských prípraviek, ale aj pre veľké množstvo učiteľov. V tejto knihe sa čitatelia oboznámia s novými prúdmi, myšlienkovými smermi v pedagogike. Kniha je nielen vysokoškolskou učebnicou, ale je vhodná pre všetkých ľudí, ktorí sa zamýšľajú nad tým, ako vychovávať svoje deti, ako ovplyvňovať ľudí okolo seba, ako pozitívne utvárať seba samého
Na sklade 1Ks
14,20 € 14,95 €
  • 5 /5

KuliFerdo 1,2,3 Školská zrelosť (Overovanie)


Modrý súbor pracovných zošitov Kuliferdo koncepčne nadväzuje na červený súbor ôsmich pracovných zošitov, zameraný na rozvoj školskej zrelosti u detí v predprimárnom vzdelávaní. Jednoduché aktivity vhodné pre školské aj domáce prostredie, ktoré pomôžu nielen pedagógom, ale i rodičom zmapovať rozsah vedomostí, zručností a schopností detí pred plnením povinnej školskej dochádzky.
Na sklade 1Ks
8,55 € 9,00 €

44 aktivit pro děti s ADHD


Jak mohou děti s ADHD dostat své impulzivní chování pod kontrolu? Odpověď nabízí kniha plná aktivit, které rozvíjejí sebedůvěru, sociální dovednosti a sebekontrolu. Autor shromáždil 44 jednoduchých aktivit, které mají podobu desetiminutovek a dají se provádět bez větší přípravy. Co se děti při hrách naučí? Budou z nich dobří kamarádi, kteří naslouchají ostatním, školu budou zvládat s větší lehkostí, rozpoznají své speciální dovednosti a podpoří tak svou sebeúctu, a naučí se své chování lépe plánovat a chovat se zodpovědně. Aktivity jsou určeny dětem od 8 do 12 let. Lawrence Shapiro, Ph.D., je psycholog.
Na sklade 1Ks
15,63 € 16,45 €
  • 5 /5

Nadané dieťa


Všetci rodičia si prajú mať múdre, úspešné a šťastné deti. Niektoré sú však také špecifické, že ich motivácia, správanie, myslenie aj prežívanie môžu byť interpretované okolím nesprávne a prinášať im trápenie, nepochopenie a problémy – doma, ale aj v škole. Nadané deti sa s takými problémami stretávajú často. Intelekt, pamäť, vnímavosť, citlivosť i zvedavosť nadaných detí bývajú od útleho veku fenomenálne, v niektorých oblastiach môže byť vývoj, naopak, nerovnomerný až oneskorený, a preto vyžadujú špecifický prístup. Výchova a vzdelávanie týchto detí môžu byť pre dospelých veľmi náročné až stresujúce a veľakrát ich privádzajú do situácií bezradnosti i vyčerpania. Táto kniha umožňuje rodičom a učiteľom nadaných detí pozrieť sa pod pokrievku, a priniesť im tak pochopenie a bezpodmienečné prijatie. Ponúka im praktické odporúčania na výchovu i konkrétne cvičenia, techniky a metódy vzdelávania – a to s jediným cieľom: aby boli nadané deti šťastné, mohli naplno rozvíjať svoj mimoriadny potenciál a nadanie, pracovať na svojich slabých stránkach a uspieť v živote. Kniha prináša skvelé rady aj nadaným dospelým, ktorí chcú viac porozumieť svojmu vnútornému (nadanému) dieťaťu.
Na sklade 2Ks
12,25 € 12,89 €

Umenie byť učiteľom


Všetci sa musíme celý život učiť a zlepšovať, nikdy neprestať. Dávať si ciele, dosahovať ich a dávať si nové ciele. Rozhodovať o svojich životoch. Plniť si svoje sny. A takí by mali byť aj učitelia. Veď je to práve výsada učiteľov, že môžu až neuveriteľným spôsobom prispieť k rozvoju každého zo svojich žiakov. K pozitívnemu aj k negatívnemu. Môžu nasmerovať v živote tisíce ľudských bytostí, ktoré budú ovplyvňovať tento štát, tento svet, tento vesmír. Je to v ich rukách, myšlienkach a skutkoch. Cieľom knihy Umenie byť učiteľom nie je naučiť ostatných ako byť lepší, to musí zvládnuť každý sám. Táto kniha však môže poslúžiť ako sprievodca na ceste vlastného rozvoja. Kniha Umenie byť učiteľom je venovaná všetkým učiteľom, ale inšpiráciu v nej nájde každý. Pretože učiteľ sa ukrýva v každom z nás a každý z nás v istej chvíli svojho života učiteľom je. Obaja sme boli učitelia a milovali svoju prácu. Obaja sme v istom období zo školy odišli. Mali sme radi svoju prácu, spoznávali nových ľudí, prežívali sme nové skúsenosti a objavovali nový svet. Na školu sme pomaly začali mať úplne iný pohľad. Kým ako učitelia sme boli presvedčení, že svojim žiakom dávame to najlepšie, zrazu sme to tak už nevnímali. Tento nový pohľad bol naozaj výrazne iný. Dnes sme obaja učiteľmi a zase milujeme svoju prácu. Inak ako kedysi, ale predsa. Túto knihu sme napísali pre všetkých učiteľov, ktorí milujú svoju prácu. A chcú sa na ňu pozrieť iným pohľadom," Zuzana a Peter Bero.
U dodávateľa
17,47 € 18,39 €

Líný učitel - Kompas moderního učitele


Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha „Líný učitel: Kompas moderního učitele“. Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou řadu momentů z praxe včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z otázek učitelů, s nimiž se setkává v podstatě denně při seminářích ve sborovnách, přes Facebook Líného učitele či prostřednictvím e-mailů, které mu učitelé adresují.S pomocí naší knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspiraci pro zlepšení svých pedagogických dovedností díky množství praktických příkladů, ukázek aktivit ve třídě a reálných kazuistik.
U dodávateľa
24,45 € 25,74 €

Hry s textom (nielen) pre dyslektikov


Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s s plynulosťou čítania.
Na sklade 3Ks
12,34 € 12,99 €

Výchova charakteru


Výchova charakteru je kniha určená pre rodičov, ktorí majú deti v tínedžerskom veku, ako aj pre samotných tínedžerov. Môže im pomôcť navzájom sa poznať a zároveň lepšie spoznať seba samých. Ponúka tiež podnety, pomocou ktorých si možno zdokonaliť charakter. Veľa ľudí si myslí, že povaha sa nedá zmeniť, a preto sa nesnažia zdokonaľovať svoj charakter a vychovávať charakter svojich detí. Určite nie je zanedbateľné to, čo každý z nás dostal do vienka, ale aj napriek tomu výchova zostáva dôležitým prostriedkom pri formovaní nášho spôsobu bytia, charakteru a osobnosti. To, kým rodičia sú, čo robia a čo hovoria, deň po dni postupne stvárňuje charakter ich detí.
U dodávateľa
5,70 € 6,00 €

Líný učitel - Vše o školním hodnocení


Hodnocení je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima. Kniha představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované. Text se věnuje všem způsobům hodnocení, které se používají v českých školách: od klasifikace přes slovní hodnocení až k portfoliu. Ukáže mnoho hodnotících metod a způsobů sebehodnocení a vzájemného hodnocení žáků s praktickými příklady. Jednotlivé kapitoly se týkají palčivých problémů školního hodnocení, jako je průměrování známek, práce s váhami známek, testování, kriteriálního hodnocení a mnoha dalších. Kniha obsahuje více než sto obrázků s ukázkami té nejlepší i té nejhorší školní praxe. Svou filozofií a zaměřeností na každodenní praxi doplňuje předchozí publikace o vzdělávací strategii Líného učitele.
Na sklade 2Ks
29,53 € 31,08 €

Stačilo!


Všetci sme sa už stretli s deťmi, ktoré na prvý pohľad vyzerajú nevychovane, akoby ich rodičia nezvládali výchovu alebo sa im vôbec nevenovali. Deti, ktoré sú stále v pohybe, aj keby mali sedieť, deti, ktoré skáču do reči dospelým aj tie, ktoré neustále plačú. Aj takto sa prejavuje porucha ADHD. Autorka v publikácii poukazuje na prejavy tejto poruchy u detí mladšieho školského veku, charakterizuje problémy žiaka s ADHD a jeho vzťahov v triede ako aj problémy a situácie, s ktorými sa stretáva učiteľ vo vyučovacom procese a ponúka účinné postupy a praktické odporúčania vo vzdelávaní žiakov s ADHD. Monografia vychádza z praxe. Dopĺňajú ju rozhovory s odborníkmi, učiteľmi a študentmi. Adresátmi tejto publikácie sú predovšetkým učitelia, vychovávatelia, pedagogickí asistenti, tréneri, ale aj odborníci, ktorí prichádzajú do kontaktu s deťmi s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (školský psychológ,logopéd,špeciálny pedagóg, asistent,sociálny pedagóg).
Na sklade 1Ks
12,26 € 12,90 €

Sandtray


Co se o sobě člověk dozví při hře s figurkami na pískovišti? Sandtray je velmi efektivní a čím dál populárnější forma herní terapie. Už i v Česku úspěšně pomáhá dětem s poruchami chování a učení, lidem s posttraumatickým syndromem, s depresivní či úzkostnou poruchou, těm, kteří se vyrovnávají se ztrátou nebo kteří prostě hledají klíče k sebepoznání a osobnímu rozvoji. „Kniha je vhodná pro zkušené sandtray terapeuty, účastníky výcviku i nové zájemce o metodu. Autorka přehlednou formou provází všemi fázemi terapeutického procesu jak s jednotlivci a rodinami, tak i většími skupinami, což je téma v podstatě nové. Čtenář nemusí mít obavu ze zahlcení teorií, ta je dobře vyvážena kazuistickými příklady i drobnými cvičeními, která vhodně přemosťují teoretické znalosti a praxi.“ —Mgr. Jana Adámková, psycholožka, psychoterapeutka a lektorka „Úžasný a ojedinělý praktický průvodce metodou sandtray. Terapeutům ale i dalším odborníkům nabízí ucelený přístup práce v pískovišti prezentovaný v jasné struktuře, obohacený konkrétními návody do praxe a podpořený množstvím kazuistik včetně ukázek z tvorby klientů.“ —PhDr. Lucie Bělohlávková, KBT terapeutka pro děti a dospělé, vedoucí Psychoterapeutického centra Řipská „Hra je nezbytnou součástí našeho života. Pokud si nedokážeme hrát, nedokážeme ani žít. Hra nám umožňuje propojit naše vědomí a v bezpečném prostoru si daný obraz prohlédnout. A jak na to, to nám autorka ukazuje právě v této knize. Nechává nám nahlédnout pod své ruce do svého ‚pískoviště‘. A obraz, který zde vidíme, za to určitě stojí. Pojďme si ho prohlédnout.“ —Martin Galbavý, dětský a rodinný psychoterapeut
Na sklade 1Ks
13,39 € 14,09 €

Pedagogika voľného času detí


Voľný čas je dnes pre človeka neoddeliteľnou súčasťou života vo všetkých jeho fázach a sociálnych prostrediach. Deti sa však so svojím voľným časom učia „narábať“ postupne. Táto publikácia vymedzuje miesto pedagogiky voľného času v systéme pedagogických vied, jeho ciele a funkcie, prehľad organizovaných a neorganizovaných foriem prežívania voľného času, ale zaoberá sa aj obsahom, výchovnými metódami a riadením výchovnej činnosti v rámci pedagogiky voľného času i osobnosťou pedagóga.
Na sklade 1Ks
9,98 € 10,50 €
  • 5 /5

Zábavné úlohy pre bystré deti


Edukačný pracovný zošit s názvom Zábavné úlohy pre deti prináša na 60 stranách množstvo zábavy prioritne určenej pre predškolákov a prvákov na základných školách. Jednotlivé témy sú spracované do pútavých tvorivých úloh, ktoré dieťa obohacujú nielen v grafomotorickej oblasti, ale u neho podporujú aj rozvoj pamäti, logického myslenia, pozornosti, zrakového a sluchového vnímania, komunikačných zručností, matematických schopností, ako aj tvorivosť či fantáziu, ale aj celkový rozvoj psychomotorických kompetencií. Tvorivé úlohy v zošite sú pre deti zdrojom informácií a zároveň v nich prirodzene podporujú záujem o rôzne témy z oblasti zdravia, prírody, ekológie, medziľudských vzťahov a detských návykov, zásad slušného správania, cestovania a ďalších. Pracovný zošit môžu využiť pri svojej práci pedagógovia, odborní zamestnanci školy, rodičia, vychovávatelia v školských kluboch detí, ale aj starí rodičia a všetci dospelí, ktorým záleží na tom, aby dieťa bolo v škole úspešné. O autorkách Zábavných úloh pre bystré deti: Zábavné úlohy pre bystré deti autorsky pripravili detská psychologička Jana Pavlíková, ktorá napísala niekoľko detských kníh, je autorkou básničiek a hádaniek v Čítanke pre 1. ročník ZŠ, logopedických básničiek a hier v pracovnom zošite Hry s rečou a napísala a ilustrovala maľovanku pre deti Poďme spolu maľovať, ktorá bola použitá pri štandardizácii vývinového skríningu v projekte MZ SR. Spoluautorkou je Jana Čerešňová, ktorá pracovala ako učiteľka v materskej škole, v súčasnosti pôsobí ako špeciálna pedagogička v základnej škole, kde sa venuje začleneným žiakom s poruchami učenia, pozornosti a poruchami autistického spektra.
Na sklade 1Ks
5,61 € 5,90 €
  • 3 /5

KuliFerdo - Pracovné listy (dyslexia, dysortografia, dysgrafia, dyskalkúlia)


V pracovnom zošite KULIFERDO - PRACOVNÉ LISTY pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie špecifických funkcií nájdete inšpiráciu pre prácu so žiakmi s poruchami učenia (dyslexia, dysortografia, dysgrafia, dyskalkúlia) a poruchou pozornosti. Dozviete sa osvedčené návody a postupy, ako správne pracovať so žiakmi s poruchami učenia a pozornosti, ktorí sú integrovaní v bežnej triede.
Na sklade 1Ks
8,55 € 9,00 €
  • 3 /5

Zdravotné cvičenia pre deti predškolského veku


Publikácia je členená do 6 častí plynulo na seba nadväzujúcich. Prvé tri časti sú teoretickým a metodickým východiskom danej problematiky. Ďalšie tri časti sú už konkrétne rozpracované zdravotné cvičenia podľa jednotlivých vekových kategórií. Jednotlivé zdravotné cvičenia sú spracované do zostáv tak, aby boli účinné (precvičenie všetkých častí tela), pestré, ale aj zaujímavé, hlavne pre deti. Každá zostava je rozdelená do troch základných častí: rozohriatie, zdravotné cvičenia, relaxácia, uvedené je cvičenie s hudbou a náčinie, či pomôcky. Každú cvičebnú zostavu charakterizuje obrázok na jej začiatku. Cvičebných zostáv je dvadsať pre každú vekovú kategóriu detí.
Na sklade 1Ks
8,08 € 8,50 €

Pedagogikcká literatúra je zameraná na štúdium, výskum a aplikáciu pedagogických princípov a metód vo vzdelávacom procese. V tejto kategórii nájdete knihy a diela od svetových aj slovenských autorov, ktoré vám poskytnú ucelený prehľad o pedagogike a jej vplyve na výchovu a vzdelávanie. Nájdete tu knihy zamerané na pedagogiku, vdelávanie a vyučovanie ale aj na rodinu a rodičovstvo.

K najznámejším autorom patria Jean Piagetči Maria Montessori.

Zo slovenských autorov sú to Jan Amos Komenský či Ľudovít Štúr.