! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 168
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788081561986
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8156-198-6

Neobyčajný influencer

Janči Máhrik, José Calvo Aguilar

Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba.

Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil
k pôvodnej definícii slova influencer.

Podľa slovníka je influencer ten, ktorý vplýva. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.
Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.


José Calvo Aguilar (1993) a Janči Máhrik (1985) tvoria azda ten najnepravdepodobnejší tandem Španiel teológ a Slovák informatik. Spoločne vydávajú podcast Zabudnuté cesty (www.zabudnutecesty.sk) a venujú sa kazateľskej službe v Cirkvi bratskej v Žiline a v cirkevnom zbore Za kostolom. Dokážu hovoriť o tých najhlbších otázkach života a viery spôsobom, ktorý ďaleko presahuje múry kostolov.
  • Počet strán: 168
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788081561986
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8156-198-6

Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba.

Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil
k pôvodnej definícii slova influencer.

Podľa slovníka je influencer ten, ktorý vplýva. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.
Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.


José Calvo Aguilar (1993) a Janči Máhrik (1985) tvoria azda ten najnepravdepodobnejší tandem Španiel teológ a Slovák informatik. Spoločne vydávajú podcast Zabudnuté cesty (www.zabudnutecesty.sk) a venujú sa kazateľskej službe v Cirkvi bratskej v Žiline a v cirkevnom zbore Za kostolom. Dokážu hovoriť o tých najhlbších otázkach života a viery spôsobom, ktorý ďaleko presahuje múry kostolov.
menej

book

200 836 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania